Avatar billede noraa Nybegynder
19. oktober 2011 - 11:36 Der er 7 kommentarer

Grønne optagelser fra dvd

Er der nogen der kan fortælle hvorfor min DVD optager , gengiver optagelserne i grøn farve , når man optager fra fjernsyn via Full-rate digitalboks , der er intet ivejen med billedet når man viser en ( lejet dvd film ) så er billedet ok.
Håber der er nogen der ved mere end mig !!!!
Hilsen noraa
Avatar billede foodear Praktikant
19. oktober 2011 - 11:41 #1
Bruger du scart stik ?
Avatar billede noraa Nybegynder
19. oktober 2011 - 11:49 #2
Ja det gør jeg
19. oktober 2011 - 13:53 #3
Velkommen til ??? ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny ??? bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://gratisupload.dk/vis_billede/63279/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---

Hvorfor tager folk fejl ???

---
Avatar billede noraa Nybegynder
19. oktober 2011 - 15:00 #4
Ok , og tak for det
Avatar billede foodear Praktikant
19. oktober 2011 - 15:57 #5
tak til Karise for at oplyse

Du har måske et defekt/dårlig forbindelse i dit scartstik i dit udstyr, tjek at stikket er monteret korrekt, en anden mulighed kunne være opsætning på dit tv.
Avatar billede noraa Nybegynder
03. november 2011 - 08:01 #6
Jeg slukkede alting , afmonterede alle stik og ledninger , startede forfra med at montere stik og ledninger,
Hvad jeg har gjort elller ikke gjort ved jeg ikke ,men tingene har fået optageren til virke , så det har fået den normale farve igen .
så i må undskylde hvis jeg har optaget jeres tid unødigt
Avatar billede foodear Praktikant
03. november 2011 - 08:23 #7
jamen det var da godt du fik det til at virke :-)

Og det var så et svar ..