Avatar billede Thefjong2 Nybegynder
18. oktober 2011 - 21:20 Der er 3 kommentarer

Source multiplayer dedicated server

Jeg forsøger at sætte en server op, men når jeg vil joine min server står der bare "steam validation rejected"

Jeg har prøvet det der med steam_appid.txt, men det dur ikke.

PS. det er css jeg har :)

På forhånd tak!
Avatar billede Caspermathiesen Nybegynder
18. oktober 2011 - 21:38 #1
Har du portforwarded?
ellers vil andre ikke være i stand til at joine..
Avatar billede Thefjong2 Nybegynder
18. oktober 2011 - 21:59 #2
Nej det har jeg ikk:)
men forstår bare ikke hvorfor JEG ikk kan joine ??:)
Avatar billede KHHP Juniormester
18. oktober 2011 - 23:31 #3
Jeg har selv opsat en del source dedicated servere. Først skal du sørge for at den pc din server kører på ikke er den som du også spiller på. dernæst skal du lave portforwarding, og sørge for at din TCP/IP er statisk på din server. Hvis du forsøger at joine din server, og den pc du joiner med er på samme netværk som din server, så skal du bruge serverens lokale ip(TCP/IP) og ikke den eksterne ip(UDP/IP).
Hvis du ikke ved hvilke porte der skal forwardes, så kig på portforward.com, her vælger du din router og så Counter Strike: Source, og så får du hjælp til lige præcis din router.