Avatar billede Isfeldt Nybegynder
18. oktober 2011 - 19:57 Der er 12 kommentarer

Afspilning af film på Youtube

Hej kærede eksperter!

Jeg er i stor krise for tiden, da jeg ikke kan få lov til at bruge Youtube på min standard browser Opera. Når jeg prøver at downloade Adobe Flash Player (som Youtube mener jeg mangler for at kunne afspille filmene) står der at downloadkonfigurationen mislykkedes..
En lille illustration af hvordan det ser ud:

Installationsprogram til Adobe Flash Player

___________________________________________________________________________
Adobe Flash player 11 [__________________________________________] 0%
                      Downloadkonfiguration mislykkedes

Google Chrome        [__________________________________________] 0%
                      Downloadkonfiguration mislykkedes

__________________________________________________________________________
Jeg har forsøg at downloade igennem google Chrome, og har generelt prøvet en masse gange - og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor jeg ikke kan hente programmet Adobe Flash Player?

Er der nogen som ved hvordan jeg får gennemført downloadingen? Jeg leder desperat efter et svar! Har brug for Youtube!!! :D
Avatar billede Kaffekoppen Nybegynder
18. oktober 2011 - 20:26 #1
Prøv igennem Internet Explorer istedet.
Avatar billede pstidsen Novice
18. oktober 2011 - 21:53 #2
Jeg har også Opera. FTW!

Hvilket Opera version har du (hvis du ikke ved det så skriv opera:about i adresselinjen og tryk enter)?

Virker det i Internet Explorer?

Du husker vel at downloade Adobe Flash Player til "Other browsers"?

Hvis ikke så prøv:
Hvis dit styresystem er Windows 7 64 bit og KUN 64 bit, så brug: http://get.adobe.com/flashplayer/download/?installer=Flash_Player_11_for_Other_Browsers_(64_bit)&d=Google_Chrome_12.0&os=Windows%207&browser=opera
Hvis du har Windows 7 32 bit eller en anden version af Windows (Vista, XP osv.) så brug: http://aihdownload.adobe.com/bin/install_flashplayer11x32_mssd_aih.exe

Hvis du er i tvivl om hvad styresystem du har, så sig til. Også hvis du har et helt andet styresystem (Mac, Linux osv.)
Avatar billede pstidsen Novice
18. oktober 2011 - 21:55 #3
Rettelse:
Hvis dit styresystem er Windows 7 64 bit og KUN 64 bit, så brug: http://get.adobe.com/ (...)
Avatar billede pstidsen Novice
18. oktober 2011 - 21:57 #4
Rettelse til rettelse:
Hvis dit styresystem er Windows 7 64 bit og KUN 64 bit, så brug: http://aihdownload.adobe.com/bin/install_flashplayer11x64_mssd_aih.exe[/div]
Avatar billede pstidsen Novice
18. oktober 2011 - 21:58 #5
DET VAR DOG UTROLIGT!!
Hvis dit styresystem er Windows 7 64 bit og KUN 64 bit, så brug: http://aihdownload.adobe.com/ (...)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2011 - 09:00 #6
Jeg bruger denne sjove fætter til at holde øje med hvike opdateringer jeg skal bruge på min pc:
http://www.filehippo.com/updatechecker/
Den lægger nede i taskbar, og når jeg højreklikker på "ham" og vælger rescan for update åbner han øjnene og ser om der skulle være nogle.
Avatar billede pstidsen Novice
19. oktober 2011 - 10:57 #7
#6: Interessant! Er det programopdateringer? Eller Windows? Eller begge? Og drivere måske?

Jeg bruger Secunia PSI til at tjekke programmer og Slimdrivers til drivere.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2011 - 11:19 #8
Det er specielt programopdatringer til java Adobe internet browsere og grafikkort henter min til.
Drivere bruger jeg også Slimdrivers. (hvis ikke jeg kan finde dem hos producenten af hardware)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2011 - 11:21 #9
Programmet opdaterer ikke automatisk ligesom Secunia gør. Man får et direkte download af filen der lægges på pc, og det fungerer fint. Denne mappe med disse updates lægger jeg som backup, så de hurtigt kan genindstalleres.
Avatar billede pstidsen Novice
19. oktober 2011 - 11:26 #10
#9: Secunia er nu heller ikke altid lige fiks til at opdatere automatisk. For det meste opdaterer jeg manuelt.
Avatar billede Isfeldt Nybegynder
20. oktober 2011 - 01:00 #11
Tusind tak for jeres respons! Jeg har taget alt til mig og føler jeg har lært en masse nyt :D
Jeg har endda fået ordnet mit problem - det var efter jeg fik linket til filehippo at det lige pludselig tog fart! Har måtte rode rundt med alle de installationer og fik først ordnet den ene del - nemlig Google Chrome-problemet fra ovenover
( [__________________________________________] 0%
  Downloadkonfiguration mislykkedes              )
Så fik jeg den op på 100% og har lige fået Adobe Flash player 11 op på 100% også - SÅ NU VIRKER DET :D

Kan ikke helt forklare hvad jeg har gjort (til læsere der måske står i min daværende situation), men en masse forsøg og fumlen, så virker det sgu!:D
Avatar billede 220661 Ekspert
20. oktober 2011 - 15:57 #12
Jeg synes også det er et godt lille værktøj til at holde programmerne up to date, og er glad for der var andre ting du fik på plads også.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1