Avatar billede kimbas Nybegynder
17. oktober 2011 - 14:59 Der er 7 kommentarer

Lad andre lave indlæg på min hjemmeside.

Hej.
Hvordan laver jeg en hjemmeside, hvor andre kan lave indlæg? Tænker lidt i retning af kontakt mellem musikere.
Min erfaring begrænser sig til brugen af css og html.

Mvh.

Kim
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. oktober 2011 - 15:34 #1
Den lette løsning kunne være at implementere en færdig forum løsning. Disse kan downloades og konfigureres relativt let.

Du er nødt til at finde ud af hvad dit web hotel supporterer. Taler vi ASP eller PHP, MSQL eller noget andet og så finde en løsning der kan køre på det hotel du har.

En simpel søgnng på google vil give dig masser af hits på forskellige forum låsninger
Avatar billede stone Forsker
17. oktober 2011 - 16:54 #2
De fleste web hoteller har et blog system som du på 5 min. kan sætte op.
Avatar billede kimbas Nybegynder
17. oktober 2011 - 18:07 #3
Jeg kigger mig lidt omkring.
Kan man lave et fotoalbum på samme måde?
Avatar billede stone Forsker
17. oktober 2011 - 18:33 #4
På de web hoteller jeg kender til kan man på samme måde lave foto albums med en ret smart visning.
Avatar billede kimbas Nybegynder
17. oktober 2011 - 20:55 #5
Tak for hjælpen.
Læg et svar.
Avatar billede stone Forsker
17. oktober 2011 - 22:08 #6
Svar
Avatar billede jemchr Nybegynder
19. oktober 2011 - 15:57 #7
hej
one com har nogle enkle løsninger, lige til at gå til.