Avatar billede Messi1993 Nybegynder
16. oktober 2011 - 14:47 Der er 3 kommentarer

Problem med iCloud

Jeg har et problem med iCloud

Jeg har oprettet en konto fra apple hos to år siden, som jeg oprette hos hotmail. ....@live.com

men problemet er at jeg kan ikke logge ind på min konto jeg har også prøvet at klikke glemt kodeord, men der står at kontoen ikke findes. Men skal bekræfte iCloud på mail for at få det til at fungere, men jeg kan ikke logge ind på den så det kan jeg ikke.

Jeg har også prøvet at ændre min e-mail adresse fra min Apple Account men der skal jeg også kunne logge ind på min mail for at gøre det, så det kan jeg heller ikke.

Er der nogle der har en idé til hvad at jeg kan gøre for at for iCloud til at fungere?
Avatar billede giweo Juniormester
16. oktober 2011 - 16:11 #1
Hvis kontoen ikke findes, kan du så ikke bare oprette den igen  :-)
Avatar billede Messi1993 Nybegynder
16. oktober 2011 - 16:27 #2
Oka prøver det
Avatar billede Messi1993 Nybegynder
16. oktober 2011 - 16:28 #3
Men nu kan man kun slutte på live.dk