Avatar billede h4x0r2tm Nybegynder
16. oktober 2011 - 14:24 Der er 8 kommentarer

Alternativ til Telenor

Jeg har internet og fastnetabonnement hos Telenor i øjeblikket.

Bredbånd: 200 kr
Fri fastnet: 209 kr
Vis nummer + viderestilling: 22 kr
447,28 kr / måneden.

Desværre er der mindst to gange i døgnet, hvor nettet åbenbart er overbelastet og routeren ikke kan få forbindelse til nettet. Jeg har brokket mig til Telenor, men de siger at der er ikke noget de kan gøre ved det.

Altså er jeg på udkig efter et alternativ. Jeg har ikke fulgt med i markedet for internetudbydere, og vil derfor høre om der er nogen der kan anbefale en ny internetudbyder som kan tilbyde fastnet med de lignende kriterier som dem der står ovenfor, til nogenlunde samme pris.

Jeg har ekstremt dårlig erfaring med TDC, så disse er bandlyst fra starten.

På forhånd tak :-)
Avatar billede wappa Nybegynder
16. oktober 2011 - 15:47 #1
har hørt så meget dårlig om Telenor men hvad med fibernet ?
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2011 - 17:27 #2
Nu har du godt nok meget imod TDC, men faktum er, at de er bedst. FOR ca. 400 kr. kan du få HomeTrio med Pluspakke og familiepakke, og så er der også telefon og fjernsyn oveni. Vi har aldrig haft dårlige erfaringer med TDC. Vi skulle have nye kabler - TDC gravede op ude ved vejen, hvilket var gratis for TDC kunder. Alt i alt ville ddet nok have kostet over 20.000 kr. Kan kun anbefale TDC ;)
Avatar billede jjbirk Nybegynder
16. oktober 2011 - 17:29 #3
hmm jeg har haft Telenor siden overtagelsen fra Cybercity, jeg har aldrig oplevet nogle problemer.
Her kun oplevet et problem en gang hvor routeren ståd af, men fik tilsendt en ny uden problemer
Avatar billede h4x0r2tm Nybegynder
16. oktober 2011 - 20:48 #4
@wappa: Jeg har kigget på det, men det virker uforholdsmæssigt dyrt. Men det er et stykke tid siden. Kan prøve at kigge igen.

@PhilipMK: Ok, men jeg nægter altså TDC ;-) Det var deres skyld at jeg oprindeligt skiftede til Telenor.

@jjbirk: Noteret, men jeg leder stadig efter et alternativ :-)
Avatar billede wappa Nybegynder
16. oktober 2011 - 21:21 #5
Avatar billede Andyboy Nybegynder
20. oktober 2011 - 18:47 #6
Både Dansk Net og Fullrate vil være billigere. Skal du samtidig have tv vil jeg anbefale Fullrate.
Avatar billede h4x0r2tm Nybegynder
20. oktober 2011 - 20:03 #7
Tak, jeg lader den stå lidt endnu hvis der er flere der har forslag. Men smid gerne svar jer af jer der har svaret :-)
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
31. oktober 2011 - 20:35 #8
Jeg vil også forslå dig at se nærmere på Fullrate.

m de er billigere, er da svært at gætte, du angiver ikke hvilken hastihed du har for de 200, men hvis vi antager du har en 20 mbit / 1 mbit linje, så kan du pt. få en 20 / 2 for 150 hos fullrate -og fri fastnet for 50,00.

MEN det er et kampagnetilbud i Oktober, så fra i morgen af er prisen 299 + 50.

På Telenors website, angiver de fri fastnet til 99 ?