Avatar billede d-u-k Praktikant
16. oktober 2011 - 14:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

fejl i cs5 under opstart

hej jeg har lige installeret photoshop cs5. under opstart af programmet kommer der en fejl meddelse (Skærmprofilen samsung - natural color pro 1.0 ICM er tilsyneladende ugyldigt kør programmet skærmkalibreeing igen.) hvis jeg så tryger på de to knapper i boksen (ignorer eller brug alligevel)starter programmet men crasher når man vil ind i menuer. nu skal det så lige siges at det er en prøve version jeg har. hvad gør jeg her?
Avatar billede prodic Mester
16. oktober 2011 - 14:47 #1
Undersøg på Samsung's website om du ikke til din skærm kan finde en ny farveprofil.
Det er højest sandsynligt den som er fejlbehæftet og derfor får Photoshop til at crashe.
Såfremt du ikke kan finde en ny farveprofil til din skærm, så kan du kontakte Adobe's egen support. Jeg mener at de yder gratis support på installationsproblemer.
Avatar billede d-u-k Praktikant
10. februar 2013 - 18:52 #2