Avatar billede corleon Nybegynder
14. oktober 2011 - 18:38 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Hjælp en newbie :D

Hej
Mit probleom er windows 7 Error. (windows cannot instal required files make sure all files required installation).
og ved at det ik kun mig som har den problem, og ved google it har jeg fået idea om problemet men ik løsning desværre.
Håber jeg kan får hjælp her! På forhånd Tak :D

gigabyte 990xa-ud3
amd phenom ii x6
kingston hyperx 1600 ddr3
Avatar billede Kaffekoppen Nybegynder
14. oktober 2011 - 18:57 #1
Og denne fejl kommer hvornår? For at andre skal have de bedste forudsætninger for at hjælpe dig, er det en god idé at du uddyber dit problem så detaljeret som muligt.
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2011 - 19:12 #2
corleon
Du fremturer nok! Lukker ikke dine spørgsmål, beder om råd om hvordan man gør det. Får råd på både den ene og den anden måde, og blæser derefter det hele en hatfuld.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/corleon
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2011 - 19:31 #3
Ps. Og faktisk har du det samme spørgsmål 2 gange, det er heller ikke tilladt: http://www.eksperten.dk/spm/949157
Avatar billede corleon Nybegynder
14. oktober 2011 - 23:47 #4
den kommmer frem under prøve af installation af windows 7 #1
Avatar billede corleon Nybegynder
14. oktober 2011 - 23:51 #5
Havn39 jeg fik afmeld alle de andre spørgsmål jeg har lavet!
jamen det fordi jeg ik fik hjælp
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2011 - 00:06 #6
Ikke fik hjælp? sikke noget sludder!
Jeg har set på dine spørgsmål, det ser mærkeligt ud, men det ser også ud som du har forsøgt at gøre noget.

Prøv at gå i bios og tryk på det som hedder "Default" og lad være med at pille ved rammene. Tryk derefter på F10 og Ok. Prøv at se om det hjælper.
Avatar billede corleon Nybegynder
15. oktober 2011 - 00:16 #7
Havn39 jeg forstår godt at du er irriteret på mig, men nu har jeg prøvet at gøre det du fortæller mig om!
neej fik ik noget hjælp!
har os prøvet det! har os prøvet xp og ubuntu har også prøvet at fjern alle ram og bar bruge en enkelt en.
men stadigvæk er det ik en løsning!
mn du skal have mange tak for din tid og hjælp!
Avatar billede corleon Nybegynder
15. oktober 2011 - 00:20 #8
for at være sikker den win7 cd jeg har er ik corrupt har jeg kunnet at installer den på min brors mac, men noget mærkeligt jeg fik den samme error da jeg prøved at installer den på min acer bærbar.
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2011 - 00:26 #9
Nu er det vel en DVD, men hvorfor skulle den være corrupt? er det en kopi eller hvad?
Avatar billede corleon Nybegynder
15. oktober 2011 - 00:28 #10
ja en kopi og har kopiet den til usb da jeg ik har noget cd drev.
jeg bruger usb flash som har win7
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2011 - 00:39 #11
Ok win7 kan udmærket installeres fra en USB stick.Det har jeg selv prøvet med en win7 pro. Men det lyder underlig, at du kan installere den på en Mac, men ikke på en PC. Er den USB formateret som NTFS eller hvad? Har du været i bios?
http://www.ehow.co.uk/how_8376808_install-win-7-usb-chip.html
Google Chrome kan oversætte det - så nogenlunde.
Avatar billede corleon Nybegynder
15. oktober 2011 - 00:48 #12
det er meget mærkeligt! og der er mange andre som har den samme problem.
ja formateret den som fat32
ja bios? det eneste jeg prøved derind var at skift fra ide til achi og har prøvet med dem begge 2
Avatar billede corleon Nybegynder
15. oktober 2011 - 00:49 #13
har set den link før og det er ik en løsning desværre
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2011 - 01:01 #14
Jeg har installeret med info fra det link, og alt gik fint.
Nå men du skulle jo finde den som hedder "Default" i bios, for hvis du har lavet kuk med dine ram, eller andet.
Avatar billede corleon Nybegynder
15. oktober 2011 - 01:05 #15
du kan great usb stick på flere måder,
ja har prøvet alt vil jeg sige med bios og den er default igen men stadigvæk hjælper det ikke
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2011 - 01:30 #16
Var der ikke en Error code ? Har computern kunne køre noget andet med de ram?
Har du nogle andre ram, så prøv dem.
Avatar billede corleon Nybegynder
15. oktober 2011 - 02:17 #17
Error code 0x080070001
Nej har ik andre ram, men måske er det jeg skal prøve
Avatar billede Wally73 Mester
15. oktober 2011 - 09:52 #18
Mac bruger altså EFI filsystemet og PC'erne bruger MBR filsystemet, så skiven kunne altså stadigvæk godt være defekt i filerne til MBR filsystemet.
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2011 - 20:35 #19
Jeg kan ikke finde noget brugbart om den kode. Hvis du har adgang til et CD drev på an anden maskine, vil jeg foreslå, at brænde en live-cd og ud fra den lave en USB. Meningen er, at se om den computer i det hele taget kan køre. F.eks Ubuntu, de har også en anvisning på siden, for hvordan man laver en USB.
http://www.ubuntu.com/download/ubuntu/download
Avatar billede corleon Nybegynder
16. oktober 2011 - 15:03 #20
ja Wally73 man skal altid være hundrede procent sikker på at filen=iso er ik curropt.!
men egentlig fik jeg det fixed ved.....
1: at hent magic iso og under tools make iso from cd/dvd.
2: hent Windows7-USB-DVD-tool.
3: bruge Windows7-USB-DVD-tool for brand iso filen=win7 til usb-flash as a bootable.

Sådan er du sikker at du har alle filerne med og de er ik curropt :D
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2011 - 23:36 #21
corleon
Du er en smålig og usympatisk bruger, som ikke har fortjent nogen form for hjælp:(
Avatar billede djras Nybegynder
23. oktober 2011 - 17:56 #22
YES....Her ville jeg heller ikke bruge tid på at hjælpe..
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2011 - 20:09 #23
Nej for det er jo ikke det, at corleon bare tager alle point selv, jeg samler alligevel ikke på point, men den tarvelige måde han lukker på, efter man har brugt så megen tid på ham. Lidt høflighed havde været på sin plads her.
Avatar billede djras Nybegynder
24. oktober 2011 - 21:59 #24
Så klart....