Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2011 - 20:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Logge GPS lokationer vha. Android

Hej Alle

Jeg er i øjeblikket ved at udvikle et simpelt Android app i forbindelse med mit studie (Som ikke er programmeringsorienteret). Dette App skal simpelt sagt logge GPS koordinater, og gemme disse i en database eller fil til brug et andet sted.

Mit problem er så at koden jeg har fået strikket sammen slet ikke logger kontinuerligt, og jeg kan ikke helt gennemskue om det er fordi jeg ikke kan sende så mange HTTP-requests, eller om det simpelthen er fordi onLocationChanged() ikke opfatter at der sker noget.

Jeg vil sætte pris på, hvis der er et klogt hovede der kan komme med et forslag til hvordan jeg får det til at funke bedre.

Koden kan ses her:
http://dl.dropbox.com/u/2321411/MotionsMotivationActivity.java

Hilsen Rasmus
Avatar billede skov_p Praktikant
13. oktober 2011 - 22:36 #1
Du kunne jo prøve at logge til fil i stedet for http og se om det bliver mere jævnt.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2011 - 09:46 #2
Jeg ændrede lidt i rækkefølgen på nogle ting, hvilket virkede..