Avatar billede 192837 Nybegynder
10. oktober 2011 - 16:05 Der er 6 kommentarer

Kan ikke installere dongle fra Telstra

Sidder i Australien og skal installere Telstra mobile bredbånd på min bærbare. Når jeg kører inst. stopper den og jeg får følgende svar: An error occurred while applying security settings. Users is not a valid user or group. This could be a problem with the package, or a problem connecting to a domain cotroller on the network. Check your network connection and click "retry or cancel".

Donglen er ikke i stykker siger de og giver min pc skylden. Jeg har indtil nu kørt med vodafone hernede (læs: bras) og den kunne godt installeres. Hvad skal jeg gøre?

Har prøvet at køre inst. som administrator!

den efterhånden modløse
Avatar billede Wally73 Mester
10. oktober 2011 - 16:06 #1
Hvilket operativsystem benytter du?
Avatar billede 192837 Nybegynder
10. oktober 2011 - 16:07 #2
Donglen hedder: ZTE MF668A Prepaid Elite USB

modløse
Avatar billede 192837 Nybegynder
10. oktober 2011 - 16:08 #3
Windows 7
Avatar billede giweo Juniormester
10. oktober 2011 - 17:05 #4
Prøv at højreklikke på installationsfilen
Vælg "Kompatibilitet"
Vælg "Kør dette program i kompatibilitetstilstand for".
XP Service Pack 3
OK

Prøv så at installere
Avatar billede Wally73 Mester
10. oktober 2011 - 22:51 #5
Før du kører det i kompatibilitetstilstand, så prøv lige at højreklikke og vælge kør som administrator.
Avatar billede 192837 Nybegynder
10. oktober 2011 - 23:17 #6
Når jeg højreklikker på programmet trykker "fejlfinding i forbindelse med kompatibilitetsproblemer" så kan jeg vælge "Prøv de anbefalede instillinger" der skriver den at de anvendte instillinger er "windows kompatibilitetstilstand: "Windows XP servicepack 2". Her virker det stadigvæk ikke.