Avatar billede akinseak Nybegynder
10. oktober 2011 - 09:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HyperV spørgsmål

Hej.

Jeg har et par servere kørende med Server 2008 HyperV (prompt installeret dvs. ikke med windows overflade)

Jeg vil gerne kunne tilgå disse servere via HyperV manager i Windows 7, men min manager i win7, finder simpelthen ikke nogle af de virtuelle servere.

Nogle foreslag ?
Avatar billede akinseak Nybegynder
10. oktober 2011 - 09:37 #1
Opgave løst.. Det var windows firewall der var problemet..
Avatar billede jokkejensen Novice
10. oktober 2011 - 09:51 #2
lig et svar og accepter det, hvis hyber-v ikke kører i domæne, så skal man lige sikre sådanne :)
Avatar billede Wally73 Mester
10. oktober 2011 - 09:57 #3
En lille hjælp til fremtidige problemer med Hyper-V manageren og tilgang.

http://archive.msdn.microsoft.com/HVRemote
Avatar billede akinseak Nybegynder
12. oktober 2011 - 10:42 #4
Skulle tilføje HyperV i windowsfirewall på min windows7.. Derefter ville den vise alle de virtuelle servere