Avatar billede casper123 Nybegynder
09. oktober 2011 - 09:54 Der er 5 kommentarer

Programmet findes ikke?

Hej :)

Jeg har det problem med min computer,at der er et program som hedder "veriface logon", som ligger på en lenovo ideapad u160 fra start af som ikke vil fise af. Jeg har afinstaleret det helt fra computeren, altså via kontrolpanelet. Problemet er at det stadig dukker op, bare i en "fejl" farve. Altså det dukker stadig op hver gang inden jeg skal logge på, og ser underligt ud. Jeg har søgt og søgt efter det på hele computeren, men det er der ikke. Jeg har søgt i de programmer som computeren har sat til at starte op hver gang jeg starter, heller ikke. Jeg er virkelig på bar bund, og jeg håber en af jer ved hvad jeg kan gøre, fordi det er skide belastende.

Hvis det er, har jeg teamwiever.

Casper.
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2011 - 10:51 #1
Sådan fjernes programmer manuelt med værktøjet Tilføj eller fjern programmer

1 start >kontrolpanel klik på  >Tilføj eller fjern programmer

og find den og klik fjern
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. oktober 2011 - 13:00 #2
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2011 - 17:05 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. oktober 2011 - 18:01 #4
Hvad har #3 med problemet at gøre?
Avatar billede bobske Nybegynder
10. oktober 2011 - 13:42 #5
Den anden tråd giver ikke noget svar heller.

Prøv google:
http://lmgtfy.com/?q=veriface+logon

"re-install veriface,restart windows, when you see lenovo logo at start-up, press f8 to load safe mode, then un-install veriface and restart your computer.

you can download it from the link below:
http://consumersupport.lenovo.com/uk/en/DriversDow​nloads/drivers.html "

Og ellers:
Alt hvad der starter op i Windows kan findes i start -> msconfig -> startup. Check listen her grundigt igennem da det kan hedde noget andet.