Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
03. august 2001 - 15:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gif `er selv

Ømm... hej jeg har hørt at man kan lave sine egne giffer i Paint som er tilbehør til Microsoft.. ligger i start menuen men hvordan? jo altså de skal ikke være spor flotte og sådan...

Avatar billede Tony Breindal Juniormester
03. august 2001 - 15:56 #1
Filer > gem som > Alle og så tilføj endelsen .gif.

F.eks.: test.gif

/Tony
Avatar billede hobbez Nybegynder
03. august 2001 - 16:23 #2
Øøøh, du kan mig bekendt ikke lave GIF\'er i Paint.

Du skal have et proogram der kan konvertere til GIF. Prøv Infranview: http://www.irfanview.com/

Gratis, hurtigt og genialt.

/Rob

Avatar billede hobbez Nybegynder
03. august 2001 - 16:24 #3
Så laver du din grafik i Paint, gemmer den, åbner den i InfranView, og så SAVE AS.

/Rob
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
03. august 2001 - 16:27 #4
Prøv det - højreklik og vælg \"Egenskaber\" bagefter.

Her på min win -95 går det fint ...

/Tony
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
03. august 2001 - 16:33 #5
Nej, jeg kommer til at tage det i mig igen. Når man ser den i en picture-viewer er det en bmp. Sorry

/Tony
Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
04. august 2001 - 17:27 #6
Jeg kunne ikke finde ud af det, så tager pointene igen, desværre!
Avatar billede hobbez Nybegynder
04. august 2001 - 20:38 #7
Tyndt!!!

Du har fået svar - så må du stille uddybende spørgsmål, hvid du ikke forstår hvad vi skriver, eller hvis vi har misforstået dig.

Ellers viker det som om at du får hjælp, og tager dine point tilbage.

/Rob