Avatar billede s_kirch Nybegynder
07. oktober 2011 - 20:35 Der er 7 kommentarer

Netværksdeling fra pc til wd

Hej
Efter jeg skiftede pc for nogle måneder siden, er det ikke lykkedes mig at streame mellem min pc og WD.

På pc'en anvender jeg Windows7 og under 'Netværk' (ikke hjemme-grupper) ser jeg 2 netværk. Det ene netværk ser jeg de filer jeg har 'delt', mens der ikke er noget i det andet netværk. Problemet er så, at når jeg forsøger at streame på wd'en, så finder wd'en kun det netværk, hvor de delte filer IKKE findes...

Løsningsforslag?
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2011 - 23:38 #1
"Egenskaber" - "Deling". valg "avanceret deling" - valgt "Del denne mappe
Avatar billede s_kirch Nybegynder
08. oktober 2011 - 07:27 #2
Tak for svar, men desværre ikke løsningen.

Dette har jeg tidligere gjort, men delte mapper 'gemmes' i det netværk som WD'en ikke finder. WD'en finder det netværk som de delte mapper ikke 'gemmes' i :-/
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2011 - 11:30 #3
har du en server
Avatar billede s_kirch Nybegynder
08. oktober 2011 - 16:11 #4
Nej, ingen server.

Kan det skyldes software på WD'en?
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2011 - 21:55 #5
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2011 - 21:59 #6
Avatar billede apx Nybegynder
02. marts 2016 - 12:01 #7
Thanks for taking the time to discuss this, I feel about it and love learning more on this topic. If possible, as you gain expertise, would you mind updating your blog with more information? It is extremely helpful for me. http://www.realtyarmenia.com