Avatar billede zetto123 Nybegynder
05. oktober 2011 - 20:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WP7 dansk ordbog og mms?

Hej.
jeg har en WP7 telefon, som jeg endelig har fået sim lock fra.
men ville bare godt lige vide om nogle af jer viste hvor jeg kunne få en ordentlig dansk ordbog?
og hvordan jeg sætter mms indstillinger?
kan ikke finde nongle steder med mulighed for mms indstillinger.
Avatar billede Lauer93 Nybegynder
05. oktober 2011 - 21:50 #1
Mango opdateringen er ved at blive rullet ud, du skulle gerne få den inden for de næste måneder så vidt jeg har forstået. den indeholder dansk sprog og tastatur og 500 andre opdateringer.

mht. mms så ved jeg desværre ikke noget om wp7, har aldrig haft en, men når Nokia kommer med deres skal jeg helt sikkert have den.
Avatar billede zetto123 Nybegynder
06. oktober 2011 - 07:37 #2
Okay tusind tak for hjælpen, så jeg skal bare vente på mango udkommer.
Avatar billede Lauer93 Nybegynder
06. oktober 2011 - 14:57 #3
http://www.mobilsiden.dk/nyheder/windows-phone-mango-er-nu-50-procent-udrullet,lid.17321/

Som du kan læse i artiklen burde du snart få mango

http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/sadan-er-windows-phone-mango-fedt,lid.17097/

Der kan du læse omkring nogle af de nye ting i Mango og hvordan de fungerer

Håber det hjælper :)
Avatar billede zetto123 Nybegynder
23. oktober 2011 - 00:17 #4
tak for hjælpen :)
hvis du lægger et svar ind for du lige point selvom opdateringen ikke er kommet endnu
Avatar billede Lauer93 Nybegynder
24. oktober 2011 - 15:33 #5
Det var så lidt :) håber du kunne bruge noget af det