Avatar billede dotnow Nybegynder
04. oktober 2011 - 10:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Købe ur i New york

Jeg skal en tur til new york her i næste måned og render med tanken om at investere i et ur samtidig.

Jeg er godt klar over at hvis man skal have sin samvittighed iorden så skal der selvfølgelig betales told når det tager ind i danmark.

Mit spørgsmål er om der er nogen der kan anbefale steder i New york eller uden for new york hvor du kan købe original ure som Breitling eller Omega til en rigtig fornuftig pris.

Hvad jeg har hørt er der en del at spare hvis man køre udenfor New york og handler.

pft.
Avatar billede audiotribe Nybegynder
04. oktober 2011 - 10:37 #1
Prøv Macy's - http://bit.ly/kCEyjI
Avatar billede dotnow Nybegynder
04. oktober 2011 - 10:56 #2
audiotribe
Tak for budet har hørt og læst om Macy´s de har desværre ikke Breitling ure.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2011 - 12:06 #3
Hvis du lige kigger på dine åbne spørgsmål, så er jeg sikker på flere vil hjælpe.
Det lovede du forresten også her: http://www.eksperten.dk/spm/924923#reply_7692501
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2011 - 12:08 #4
P.s.
hvis du kigger på andre mærker kan du spare en hel del.
Det er jo kun et ur.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2011 - 12:22 #5
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2011 - 12:26 #6
#5 kig #3 :)
Avatar billede dotnow Nybegynder
04. oktober 2011 - 14:00 #7
Har ikke været herinde længe og simpelthen glemt det.. min fejl beklager.
jeg har lige været hele flokken igennem og hvad der kan er lukket resten afventer svar for dem som har hjulpet kan få deres point.

john_stigers et andet ur ja det er en mulighed men hvis jeg var ligeglad med hvad det var af mærke og kvalitet så kunne jeg bare købe et i netto.

1. priotet på ønskelisten er Breitling så en godt sted med gode priser ville være dejligt.
Avatar billede dotnow Nybegynder
04. oktober 2011 - 20:32 #8
treatmenice så er vi nede på 270 og de resterende afventer blot svar så der kan deles point ud så ingen sure miner :-)
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2011 - 08:01 #9
nej jeg gør kun opmærksom på det for at støtte andre der måske også gør det
meningen med systemet er jo at hvis der er mange point ude ikke at hjælpe personen før de lukker nogle af dem
men det er ikke alle der forstår det

mere er der ikke i det

hvis man køber elektronik i udlandet skal man ALTID sikre sig at de kan laves udenfor pågældende købe land
Avatar billede dotnow Nybegynder
05. oktober 2011 - 09:18 #10
treatmenice jeg er enig og blot en forglemmelse fra min side.

Ja korrekt og lige URE som Breitling har worldwide garanti.
Avatar billede dotnow Nybegynder
31. oktober 2011 - 22:25 #11
ingen nyttige svar men fik da ryttet op i mine gamle spørgsmål!!
dette lukkes