Avatar billede sionkosionko Nybegynder
04. oktober 2011 - 03:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pludselig er mappen UpdatusUser dukket op??

Hej alle eksperter.
Jeg sad og surfede på min computer. Hvis vi antager at jeg kiggede under mit C drev / brugere - havde jeg mapperne (mit pc navn)og delte filer.

15 min senere var jeg forbi igen, og pludselig var en mappe der hedder UpdateUser dukket op, jeg er typen der har meget orden på min computer, så at der pludselig bare ligger sådan en mappe der irritere mig lidt.

Er der nogle der ved hvad den mappe gør / er?

- Jeg kan ikke få lov til at slette den, da jeg får afvide at filen er åben i et andet program. umiddelbart kan jeg ikke se problemet i at slette mappen da den aldrig har ligget der før.

Håber nogle kam hjælpe
04. oktober 2011 - 06:55 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2011 - 08:04 #2
gør den usynlig så du ikke ser den

højre klik på den og gå i egenskaber forneden skjult
du vil så kun få den frem ved at slå det til i kontrolpanel-mappeindstillinger

det er en mappe der laves men man ser den bare ikke så tit ved opdateringer - efter opdateringen skulle den jo fjernne sig selv men af og til sker det bare ikke
Avatar billede sionkosionko Nybegynder
07. oktober 2011 - 00:12 #3
hej treatmenice ville gerne give dig point, hvordan gør jeg det.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2011 - 14:57 #4
det gør du ved at acceptere det her svar
Avatar billede thorkilry Nybegynder
26. november 2011 - 01:25 #5
updatususer er fra Nvidia,Den kan fjernes ved at afinstallere programmet Nvidia opdateringer..
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2012 - 03:13 #6
hvad sker der lige her for dig

i link #3 beder du mig lægge et svar jeg gør i #4

du skulle så acceptere 4 men en anden lægger i mellemtiden et andet som uopfordret svar du accepterer

???????????????????