Avatar billede Kkk Nybegynder
02. oktober 2011 - 22:26 Der er 1 kommentar

skærm på acer travelmate

har fået en acer travelmate som ikke er brugt ret meget men der er noget med skærmen den viser forskellige strejer og hvis farver når den starter op man kan høre windows lyde når den starter osv...
den eneste måde jeg kan få den til at virke når den er startet op er ved at sætte den på sleep mode og starte den op igen og så nogle gange virker skærmen og så kan man bruge den i lige så lang tid man vil og rette på skærmen indtil man slukker den så sker samme problem og så skal man gøre det hele forfra...
Håber nogle kan hjælpe mig
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2011 - 09:19 #1
det er nok her du skal ind

http://support.acer.com/us/en/default.aspx

ved du hvor mange forsskellige travelmate de har lavet
det er ret mange

m.v.h