Avatar billede patrickbeck Nybegynder
02. oktober 2011 - 18:00 Der er 8 kommentarer

APPCRASH problem med spil

Hej

Jeg har en lille Medion Akoya E1210 netbook og når jeg prøver at kører nogle spil så lukker computeren bare spillet ned med en fejl meddelelse om at den er stoppet med at virke og der er sket et "APPCRASH" for fifa.exe.

Nu tænker jeg det er måske er min computer der ikke er god nok til at kører det men så prøvet jeg med "John Deere, American Farmer" der er et rimeligt simple spil men der sker det sammen.

Spil såsom "Airline Tycoon" og "Airport Tycoon 3" ville den gerne kører uden problemer.

Nu tænker jeg at opsætningen på computeren er forkert men jeg er ikke helt inde i at sætte dette op.

Jeg er prøver at opdater mine drivers og directx er opdateret til sidste nye.

Nu er jeg løbet tør for løsninger og håber nu der er en her der sidder inde med en viden om dette problem som kan hjælpe med en løsning.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2011 - 18:42 #1
Du skal altid i forbindelse med hardware og programmer skrive hvilket system du kører.
Avatar billede patrickbeck Nybegynder
02. oktober 2011 - 18:51 #2
jeg kører Windows 7
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2011 - 20:33 #3
Har søgt på det, og kan desværre ikke lige finde noget brugbart PT.
Avatar billede patrickbeck Nybegynder
02. oktober 2011 - 21:01 #4
nej det er ikke en let en... har også forsøgt at søge på det men ingen løsning
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2011 - 21:09 #5
Jeg så et fix på en side der lå som en rar fil, men den ville jeg ikke lægge ind her. I mange af trådene skrives der om at det er et hardwareproblem, som jeg ikke har set en løsning på.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2011 - 21:12 #6
Det var denne her, men bruges på eget ansvar:
http://d0wnar3a.org/dl1/appcrash-fifa-11-exe-windows-7.rar.html

Er slet ikke sikkert det er noget der passer til dit spil.
Avatar billede patrickbeck Nybegynder
02. oktober 2011 - 22:24 #7
nej det må jeg så også sige nej til at bruge. Tror ikke det kan bruges. Først så er det ikke kun fifa den er gal med men også andre spil. Tror helt og fast at det er min computer der ikke er stor nok til at kører det men har ikke kunne få det bekræftet det noget sted. men skulle kunne kører de ældre spil i 2D.

Men jeg går ud fra at når grafik korts driveren er der så har den opsat det til at kører i 2D som min computer understøtter
Avatar billede 220661 Ekspert
03. oktober 2011 - 17:20 #8
Det må man formode, men man kan prøve at tjekke hvad den kan.
Har du kommandoen kør installeret?
Har du ikke mener jeg man kan aktivere den et sted.
Med kør installeret kunne man skrive dxdiag i denne boks, og få at vide hvad grafik kortet kan.