Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
30. september 2011 - 18:17 Der er 9 kommentarer

Hjælp til Battlefield 3 med vistnok Grafikkort

Hej. Når jeg prøver og starte Betaen og tester min computer på nvidia siger den det her:Your PC's NVIDIA GeForce GT 120 does not meet the game's recommended requirements.: for at jeg kan spille battlefield nogen der kan fortælle hvad det er...
Avatar billede Blueeyez Mester
30. september 2011 - 18:37 #1
Det er dit grafikkort der ikke er stærkt nok :)
Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
30. september 2011 - 18:39 #2
Betyder det så jeg skal ud og have et nyt grafikkort for at køre det??
Avatar billede Blueeyez Mester
30. september 2011 - 18:46 #3
Ja, går ud fra det er en stationær?

Følgende graffikkort kan trække BF3:

GeForce GTS 250
ATI Radeon HD 3870

(Jeg vil dog understrege at du IKKE skal gå efter starten af serie numrene, men fx ved ATI Radeon HD 3870, der skal du op i ATI HD 4870, 5870, 6870

Ved Nvidia ved jeg ikke, men jeg vil da mene det samme gælder ved dem.. Jeg ved godt at jo højere serie man kommer op i jo stærkere bliver de, men jeg skriver det på følgende måde fordi jeg ikke går ud fra at BF3 er det eneste spil og jeg går heller ikke ud fra at du stopper med og købe spil.. derfor vil jeg anbefale dig og købe Ati HD 6870 el. 6950 2GB eller os skal du vente til December/Januar så kommer der nok en ny serie..
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
30. september 2011 - 21:27 #4
Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
01. oktober 2011 - 10:38 #5
Blueeyez kan du ikke lige smide et svar??:D
Avatar billede Blueeyez Mester
01. oktober 2011 - 12:26 #6
#5 Sagtens ;)
Avatar billede Blueeyez Mester
02. oktober 2011 - 18:54 #7
#5 Godkender du? :)
Avatar billede frk-vegeberg Nybegynder
01. november 2011 - 22:36 #8
Okay jeg har det samme problem tror jeg.. Men det synes umuligt, for mig med meget lidt forstand på computere, at installere drivere.. Jeg har prøvet at finde den rigtige på nvidia og AMD... Er der nogen der kan hjælpe med det???
Avatar billede Blueeyez Mester
01. november 2011 - 23:24 #9
#8 Opret en ny tråd om det (: