Avatar billede ziiX Nybegynder
29. september 2011 - 11:27 Der er 3 kommentarer

ziiX - Gør livet hyggeligere

Vi har startet et nyt socialt netværk, som er nemt at gå til og super hyggeligt. Kom ind og bliv en del af ziiX, www.ziiX.dk, det gør livet hyggeligere

Hilsen

ziiX-teamet

PS: Vi sætter selvføgelig pris på feedback! ;)
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
29. september 2011 - 13:18 #1
Synes generelt ikke særlig meget om siden. Det er stortset det samme som facebook. Bare facebook er meget bedre.

På en startside får man information omkring alle på hele sitet og ikke kun dem man selv kender - hvorfor skal jeg vide at Maria Simonsen har fået en hudafskrabning igår? Jeg kender hende slet ikke. Hvis først der er 1000 brugere, bliver det spammet hvert minut  fra folk du slet ikke kender.

Derudover synes jeg heller ikke i skal have den der Z(Os) Navigation  Fold ud menu, det er rigeligt at det står nede i bunden. Og hvad er pilene til i menuen? Man kan ikke gå op og nede alligevel?

Man kan heller ikke søge efter venner, det kommer lang til at tage lang tid at få tilføjet alle sine venner så - man har over 100 venner som på facebook + du skal finde dem på en liste over alle brugere hvis der kommer bare +1000 brugere på sitet.

Jeg har også lov til at have en adgangskode på et bogstav, er det nu også smart?

Jeg skulle indtaste en mail til brugeren, hvorfor sender i ikke en aktiveringsmail ud, så at i er sikre på at brugeren har den mail så? Før at man kan benytte siden.

Har så lige nu fundet ud af man kan søge på enkelte brugere og grupper, mon ikke det burde gøres mere tydligt og evt. også vises når man trykker grupper og brugere i menuen?

Synes heller ikke så godt om menuen for oven, enten lav den i siden eller foroven? Synes ihvertfald der er mange punkter i den udfoldningsmenu, hvor der indenunder er punkter igen. Er det virkeligt nødvendigt med genveje til alle?

I de 10 min jeg har kigget siden igennem er jeg også blevet mødt af en siden findes ikke 2 gange, hvorefter jeg prøve at gå tilbage og gå ind på siden igen hvor den virker.

Yderliger hvor i lister alle brugere og gruppe, kommer det til at tage nogle kræfter - medmindre i kun henter 20 brugere af gangen, kan jo så ikke se hvordan i gør det.
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
29. september 2011 - 13:28 #2
Forstår heller ikke hvorfor at jeg skal kunne efterlade et svar i Om · Press · Job · Regler · Udviklere. Kan jeg efterlade et svar, som skulel få dig til at ændre teksten i f.eks. "Om" ?

Kan også se du har lavet det med wordpress, skal der ikke gives credit til dem?
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
29. september 2011 - 13:41 #3
Har nu så også fundet ud af at man godt kan se informationer for sine venner kun også, men det roder stadigvæk ikke bod på at man skal se statusopdateringer for alle brugere på siden på startsiden -  det burde være sine egne og venners opdateringer man kun skal kunne se.

Yderligere kan man også se hele din adresse, tlf nummer osv. inde på dk-hostmaster.dk hvis man slår siden op - ved ikke om du er ligeglad med det.

Derudover så når man opretter sig som ny burger glemte jeg at sige at når man vælger profil type og trykker på et andet felt så forsvinder teksten fra profil type feltet.

Og til det med wordpress, jeg ved ikke noget om det - så det kan godt være man ikke skal give credit til dem