Avatar billede karenglistrup Praktikant
27. september 2011 - 16:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nokia C5-00 påmindelse??

Jeg har fået en nokia c5-00 og jeg kan simpelthen ikke forstå hvis der ikke er en funktion med påmindelser??
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. september 2011 - 19:48 #1
Er der ikke en kalender?
Avatar billede karenglistrup Praktikant
27. september 2011 - 20:34 #2
jo, men ikke med funktionen påmindelse.
Man kan angive et møde, man skal mindes om, men der skal angives et tidsrum. det virker ikke rigtigt...
Avatar billede buster47 Nybegynder
28. september 2011 - 17:02 #3
Der er vel nomalt at angive et tidspunkt for noget man skal mindes om, selvom der er en Nokia kan den ikke gætte sig til dato og tidspunkt:).Når du skriver din aftale ind i din kalender kan du vælge at få en alarm (lige som vækkeur)til at ringe ,og du kan selv vælge hvor mange timer og minutter før mødet det skal ringe.Ellers hvis du bruger Google kalender ,så sæt en Mail for Exchange boks op på din telefon.Når du nu indtaster en aftale ind på din Google kalender synkronisere aftalen sig automatisk til din telefons kalender.Da du på Googles kalender når du laver aftaler også kan bede om at få påmindelser og hvor langtid før udfylder du bare tidspunktet og det bliver også synkroniseret til din telefon og du får nu påmindelsen ved en ringetone.Hvis det ikke er nok kan du også under konti indstillinger for din Google kalender få Google til at sende dig en sms og her vælger du også hvor lang tid før du vil have sms'en.