Avatar billede Vovol38 Nybegynder
25. september 2011 - 11:26 Der er 5 kommentarer

Kundeklub og loyalitetsprogram søges

Vi er ved at lave noget som hedder Aarhus kortet og dette kort bliver delt ud til 200.000 personer i Aarhus gratis. Det er et rabatkort, hvor kortholdere kan få rabat hos de butikker som ligger hos os. Disse butikker bliver inddelt i 3 kategorier, bronce, sølv og guld butikker og det bliver gjort udfra den rabat de giver hele tiden for kortholderne. Bronce 10-20% i rabat. Sølv 20-40% i rabat. Guld 40+ i rabat. Butikkerne kan altså selv bestemme hvilke rabat de vil give. Udover dette kan de lave tilbud i de forskellige kategorier, når de vil øge deres salg m.m. Der er 1000 flere ting de kan, men alt bliver administreret af os. Vi yder også gratis konsulent hjælp til markedsføringsplaner m.m.

Vi er ved at udarbejde en hjemmeside, med kategorier såsom frisører, restauranter, tøjbutikker, autoforhandlere, Cafeer med mere, der kommer ca 20 kategorier med 10-15 underkategorier.

Nu kommer så det jeg skal bruge fra jer.

Vi skal bruge 1 stor kundeklub som kan håndtere alle vores medlemmer og hvor vi en gang imellem kan sende emails og sms annoncering ud til dem. Men den enkelte brugere skal kunne gå ind under den enkeltes butik og tilmelde sig deres kundeklub/loyalitets program altså på vores side. Kan dette lade sig gøre???

Udover dette ville det være så fedt, hvis man kunne ligge denne formular til kundeklubben fra vores side på kundens side.

Mvh Jimmi Ørsø
Avatar billede pstidsen Novice
25. september 2011 - 12:22 #1
Synes du skal gå ind på f.eks. http://www.eksperten.dk/spm/Databaser/MySQL/ og http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/ Der skal du klikke dig ind på de forskellige tråde og ved nogle af dem der svarer står der, udner deres navn, en hjemmeside (ved mig er det f.eks. www.runescapenews.dk). På nogle af de sider som står der kan du skrive tilbud om programmeringsopgaver.

Dette er jo en stor opgave, så synes du skal kontakte dem direkte. Så vender de tilbage med en pris ;)
Avatar billede sifuentes Nybegynder
26. september 2011 - 23:20 #2
Vildt gæt: Du får ikke en krone i timen for din indsats, andet end æren?

Mage til amatøragtig kravspecifikation præsentation skal man fanden fløjte mig lede længe efter.
Avatar billede sifuentes Nybegynder
26. september 2011 - 23:41 #3
Og du er selvfølgelig bekendt med loven der foreskriver at den enkelte forretning skal skilte synligt for alle kunder at forretningen giver rabat til udvalgte kunder?
Avatar billede sifuentes Nybegynder
26. september 2011 - 23:47 #4
Selv vil jeg bruge jeres hjemmeside til at aflure hvilke forretninger der kræver ublu priser for varerne, og som jeg derfor bør undgå.

Jeg har nemlig svært ved at få øje på værdiforøgelsen af varerne ved din ydelse/mellemkomst?
Avatar billede Vovol38 Nybegynder
27. september 2011 - 07:24 #5
Nu ved du jo ikke hvad vi søger og nej intet skal laves gratis og du aner intet om vores koncept, så forstår ikke du kan udtale dig på nogen måde. Og ja jeg er bekendt med markedsføringsloven inden for dette, så der er styr på tingene