Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
23. september 2011 - 19:41 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

DNS fungerer ikke

Hejsa,

Jeg har bestilt et domæne hos Web10.dk på mit langt tids ejet webhotel. Det har fungeret fint indtil nu.

Jeg bestilte et domæne for 3 dage siden. Det burde da være aktiveret og det hele. Men den siger: Hmm, xxxxxxxx.dk isn't loading right now.

Hvad kan dette skyldes? Er der noget jeg selv kan gøre, eller skal jeg bare vente på at web10 de svarer mig på mandag?

Ville gerne have det op og køre i weekenden nemlig.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. september 2011 - 19:43 #1
Har du været inde på dk-hostmaster.dk og aktivere det?
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
23. september 2011 - 19:51 #2
You gotta be kidding me.. Det havde jeg glemt. Så det vil jeg lige gøre nu når altså Hostmaster sender mig et nyt password.. Det tager godt nok lang tid ;)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. september 2011 - 19:56 #3
DNS og tålmodighed hører sammen ;)
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
23. september 2011 - 19:56 #4
Nu er der så en anden ting helt galt - Jeg har heletiden haft brugernavn SKS-101 på hostmaster. Men når jeg logger ind kan jeg ikke se at jeg skal acceptere domænet.

Jeg har også en mail, som jeg modtog da jeg bestilte domænet hvor den fortæller at jeg har brugernavn: SKS-111...

Jeg kan godt modtage et nyt kodeord på 101 men ikke på 111..
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. september 2011 - 20:00 #5
Du har nok fået et nyt handle. Be' om password til det.
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
23. september 2011 - 20:01 #6
Jeg har bedt om password til SKS111 men der sker ingenting. Bestilte det for 10 minutter siden.
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
23. september 2011 - 20:02 #7
Nå, nu kunne jeg godt få et nyt kodeord :o) Mærkeligt!

Hvorfor har jeg nu 2 profiler på Hostmaster? Det er da besværligt.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. september 2011 - 20:03 #8
Du kan slå dem sammen med selvbetjening på dk-hostmaster.dk - øhm - uh - kan ikke lige huske hvad det er man gør.
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
23. september 2011 - 20:06 #9
Okay, jeg kigger :o) tak for det!

Hvor lang tid tror du det tager før den registrere at jeg har accepteret det?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. september 2011 - 20:13 #10
Hmm - er der noget med de opdaterer hver time? Ellers har du bare lidt mere tålmodighed.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
23. september 2011 - 20:16 #11
Mener sidst gang usagt er klokken 18, Mener næste gang er klokken 09 i morgen.
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
23. september 2011 - 20:29 #12
Tålmodighed og mig. Det fungerer slet ikke :-D

Erikjacobsen smider du ikke et svar? :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. september 2011 - 20:30 #13
Jeg samler slet ikke på point, tak.
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
23. september 2011 - 20:32 #14
Nej undskyld - det kan jeg da se. Og har endda lige siddet og kigget på den hjemmeside der. Det er da for dumt altså :-D
Avatar billede minniexxx Nybegynder
24. september 2011 - 13:56 #15
Hi!

I am Miss Minnie how are you! hope you are fine and in perfect condition of health.I went through your profile and i read it and took interest in it,if you don't mind i will like you to write me on this ID:( minniexxxs@yahoo.com ) hope to hear from you soon, I will be waiting for your mail because i have something VERY important to tell you.

Lots of love,
Minnie!

minniexxxs@yahoo.com