Avatar billede rillerthekiller Nybegynder
23. september 2011 - 18:09 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Gaming PC?

Hej venner!

Jeg sad og surfede lidt rundt efter en ny computer til omkring 7-10 tusinde, dog faldt jeg ikke over noget der helt fangede mig.
Er der nogen der har nogle idéer til en god gaming computer?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
23. september 2011 - 18:41 #2
Dem som #1 foreslår er ganske udmærkede.

Det kan dog lade sig gøre en smule billigere hvis ma samler selv, men jeg mener ikke at det rigtigt kan betale sig, da du risikere at nogle af delene ikke virker med modtagelse.

Ved en færdigsamlet PC får du en maskine som er testet og virker samt fuld garanti på hele maskinen.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
23. september 2011 - 18:41 #3
Lige nogle rettelser til #2.

ma = man.
med modtagelse = ved modtagelse.

(savner en ret/edit funktion).
Avatar billede TIversen Novice
23. september 2011 - 18:43 #4
Overvej dem her:

www.alienware.com

Ved ikke om de ligger inden for dit prisleje, men de er ihvertfald vilde! ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2011 - 19:02 #5
#4
Ja...
Men desværre er kabinettet også vildt grimt... :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2011 - 19:04 #6
Avatar billede rillerthekiller Nybegynder
23. september 2011 - 19:12 #7
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
23. september 2011 - 19:16 #8
#7 Nej!!

Er du velforvaret.

Det er den største omgang økonomisk røvpulning du kan udsætte dig selv for. Til 9000 kr,- er det skammeligt med GTX 460 og i5-2300.

OG så er Dell's computere i meget rigne kvalitet. Deres bundkort,ram, og psu'er er low end, ikke noget kvalitet eller kram ligesom Corsair,Silverstone eller OCZ.
Avatar billede rillerthekiller Nybegynder
23. september 2011 - 19:22 #9
Har du et bedre bud til den pris? :p
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
23. september 2011 - 19:22 #10
@rillerthekiller se her:

http://www.komplett.dk/k/config.aspx?ConfigSystemId=10468

Bedre maskine med i5 2500k og DUAL GTX560 (2 grafikkort) bedre ram, bedre bundkort og bedre strømforsyning til langt billigere penge. OG så er det kvalitet og kram hele vejen igennem. Brug nu hjernen!!
Avatar billede haverslev Novice
23. september 2011 - 19:42 #11
mm-vision maskine følger nu nemt med, selvom den "kun" har et bedre grafikkort - reelt er der ikke det store at hente ved 2 grafikkort.
Avatar billede rillerthekiller Nybegynder
23. september 2011 - 21:23 #12
#10
Hvis budgettet hedder 10k, hvad siger du så?
Avatar billede uadk Nybegynder
24. september 2011 - 07:10 #13
Avatar billede rillerthekiller Nybegynder
24. september 2011 - 19:08 #15
Tusinde tak for svarene indtil videre.. Holder lige tråden kørende til jeg får løn igen, for at se om der er flere der skriver.. Men indtil videre har #14's svar tiltalt mig mest
Avatar billede tiger_dk Mester
26. september 2011 - 13:15 #16
www.sharkgaming.dk , de har nogle fede maskiner til det budget du stiller til rådighed !
Avatar billede rillerthekiller Nybegynder
28. september 2011 - 17:35 #17
Tak for alle svarende.. Jeg har fundet en gamerpc, dog med hjælp fra en som ikke er på eksperten så desværre ingen point..
Igen, tusinde tak alle sammen!
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2011 - 17:51 #18
Du efterlyste også kun ideer, så du skal stadig uddele point :)
Avatar billede haverslev Novice
28. september 2011 - 17:53 #19
Vil da gerne vide hvad du har købt af "gamer pc", nu har vi jo brugt en del til på dit spørgsmål - sååå lidt response tak.

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3