Avatar billede skovsbostrand Nybegynder
23. september 2011 - 08:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP Pavilion DV6000 notebook. Mikrofon og headset stik

I forbindelse med at jeg har haft computeren næsten totalt adskilt i et delvist succesfuldt forsøg på at reetablere forbindelse imellem heatsink og cpu, virker den indbyggede mikrofon samt de små jackstik foran på computeren ikke mere.  Det var et relativt stort arbejde at skille og gensamle computeren, og det ønskes oplyst om nogen i dette forum har kendskab til om det evt, kan være et stik jeg ikke har fået monteret, og i givet fald hvor lang jeg skal grave mig tilbage i maskinen for at få ovennævnte til at virke igen. På forhånd tak og god weekend
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2011 - 08:46 #1
http://www.insidemylaptop.com/take-apart-hp-pavilion-dv6000-laptop/

ellers ved jeg ikke meget om det men du skal vel ind igen for der må vel være noget der ikke er som det skal være
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2011 - 08:50 #2
Avatar billede skovsbostrand Nybegynder
23. september 2011 - 09:13 #3
Tak treatmenice.  Det ser fint ud, omend der skal graves dybt, og det må blive på en regnvejrsdag.
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2011 - 09:27 #4
bare til en anden gang

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1

det er lige meget nu