Avatar billede tiger_dk Mester
22. september 2011 - 09:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Reparere jpg billedefiler !

Hej !

Jeg har et spørgsmål, som overskriften siger, så har jeg nogle beskadige jpg billedefiler, jeg gerne vil have repareret, så man kan se dem. Altså jeg kan godt dobbelklikke på dem, men der er bare ingen ting, filen fylder det, som et billede skal fylde omkring et par MB !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2011 - 10:23 #1
muligvis kan irfanview reparere det men aner det faktisk ikke

http://forums.techarena.in/windows-software/1061229.htm

http://www.irfanview.com/

m.v.h
Avatar billede tiger_dk Mester
25. september 2011 - 13:18 #2
jeg er kommet tanke om, en anden ting jeg lige vil prøve. Før nogen af billederne åbenbart gik i uddug, lavede jeg jeg nemlig såndan en DVD med et diashow af billederne. Og der kom jeg til at tænke på, hvis jeg f.eks. køre den i mediaplayer eller i en anden afspiller, kunne jeg trykke på Prnt Scm, ved hver af billederne også gemme dem på den måde.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2011 - 15:21 #3
hvis du kan så lav det med en kopi
Avatar billede tiger_dk Mester
25. september 2011 - 22:57 #4
Læg et svar, vi kan lige så godt lukke her !
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2011 - 07:22 #5
ok