Avatar billede mcfatty Nybegynder
21. september 2011 - 23:18 Der er 6 kommentarer

Feedback på SeMitDesign.dk

Hej alle,

Jeg har været i gang med mit eget lille projekt - http://www.semitdesign.dk og er nu endelig kommet til den del, hvor befolkningen kan få glæde af siden.

Og hvad er så SeMitDesign.dk så egentlig for en ting? Hvordan startede det?

I første omgang er SeMitDesign.dk en side, hvor man som designere/grafiker kan få hjælp og god kritik af sit arbejde, og på den måde få en second option på sit værk.

Jeg synes vi her i Danmark manglede en sådan side, hvor man kunne få idéer og kvalificeret hjælp fra andre, derfor opstod denne ide. Jeg er udmærket klar over at der findes tonsvis af forums og portaler med noget ligende f.eks. Eksperten.dk, men på SeMitDesign.dk er der det kun design der bliver diskuteret og ikke så meget andet.

Lige nu er SeMitDesign.dk helt ny, og derfor er der ikke rigtig så mange designs derinde, men håber at jeg ved at poste lidt info herinde på Eksperten, ville kunne få flere til at bruge siden. SeMitDesign.dk er 100% gratis, og alle kan tilmelde sig.

Min plan med fremtiden, er at jeg vil forsøge at få nogle af brugerne til at skrive nogle guides/tutorials omkring design, webdesign, grafisk arbejde, programmering, maketing osv. for et symbolsk beløb. Ved at jeg betaler folk for at skrive en guide eller andet, skulle det forhåbentlig give nogle mere seriøse og gode guides, som folk rent faktisk kunne have nogle interesse i at bruge.

Det jeg håber, ved at poste herinde, er selvfølgelig at jeg 1) får noget positivt såvel som negativ (på en positiv måde) feedback på mit projekt. 2) lidt omtale omkring SeMitDesign.dk.

Det jeg skal bruge jer til herinde, er selvfølgelig at se min side, evt. oprette en bruger, og støder I på fejl eller mangler, så vil jeg gerne bede Jer om at hjælpe mig. Når I har en bruger inde på siden, kan I nede i bunden finde en grøn knap, som hedder "Tip en fejl", den kan I trykke på og udfylde feltet, så får jeg en mail omkring fejlen og hvilken side I er inde på ellers kan I skrive på info@semitdesign.dk.

Jeg håber I vil tage Jer den tid og kigge lidt på siden, jeg tager i mod alt med kyshånd!

På forhånd tak,

Torben - http://www.semitdesign.dk
Avatar billede AffiliatePro Nybegynder
22. september 2011 - 00:12 #1
Jeg syntes idéen omkring siden er rigtig god, og med en god brugermængde på siden ville det også kunne blive et relevant sted at få gennemgået sine designs :)

Dog syntes jeg godt der kunne være gjort noget mere ud af designet på siden, især med den målgruppe siden henvender sig til. Jeg syntes ganske enkelt designet er alt for kedeligt at kigge på og ligner ikke noget der er brugt særlig længe på at sætte sammen.

Det var lige ganske kort hvad min mening omkring siden er, held og lykke med projektet.
Avatar billede Himbear Nybegynder
22. september 2011 - 02:27 #2
Jeg er enig med ovenstående. Hvis du skal tiltrække grafiske designere, så skal det være mere grafisk :-) Endnu mere hvis du ønsker at det hjemmesiden skal tages rigtig seriøst.

Men du kan måske nemt tilføje en mere grafisk header og eventuelt en baggrund og en bund. Det giver også lidt problemer når browser-vinduet er bredt, for nogle ting er centreret og andre ting venstrestillet, så det giver en del ubalance.
Avatar billede mikaelch Novice
23. september 2011 - 10:29 #3
Mere tekst der for start af der siger hvad siden omhandler

Betingelser hvad er de ved at oprettet bruger , jeg kunne ikke finde den side.

kunne se de andre bruger

En Faq side en spørgsmål svar kunne jeg ikke finde

wiki side der svare kan udbygge den interne links struktur på siden.
Avatar billede TIversen Novice
23. september 2011 - 18:10 #4
I mine øjne mangler der ligesom noget på siden. Der er alt for meget bart og hvidt på siden...

Og så en feedback på hele konceptet... Ikke for at være negativ, men tror du virkelig folk vil lægge deres designs op hos dig når de kan få 1000 gange mere feedback på store sider som her og amino.dk?

Men held og lykke med det ihverfald :D
Avatar billede Sisseha Nybegynder
13. oktober 2011 - 14:38 #5
Hej Torben

Jeg synes, at ideen med dit website er god, men som andre også påpeger, så kunne siden godt bruge et mere lækkert design for netop at tiltrække designere.

Desuden synes jeg også, at du skal fremhæve menuen til venstre  noget mere. Jeg ligger i hvert fald mere mærke til, at du har 18 fans på Facebook frem for sidens indhold.

Nu er jeg ikke ekspert i SEO, men jeg har da læst mig frem til, at jo mere tekst på et site, jo bedre. Og lige nu er der jo ikke super meget tekst ;-) Du kunne f.eks. tilføje en "Om siden" fane.

Jeg er heller ikke fan af de gule kasser med advarselstrekanten - det minder lidt for meget om en Explorer fejlmeddelelse, og det er ikke super kønt :) Men måske det er ganske effektivt...

Jeg håber du får succes med sitet!

Mvh,
Sisse
Avatar billede PhillipDyhrHobbs Nybegynder
25. oktober 2011 - 13:18 #6
Hello,
Here is the video feedback I made you:
http://www.youtube.com/watch?v=FA-chjKbw_A

Best Regards,
Phillip Dyhr Hobbs
CEO of Your Virtual Ninja Ltd.
--------------------------------
Black-Belts at solving your online business problems
http://www.your-virtual-ninja.com

If you think it's expensive to hire a professional to do the job, wait until you hire an amateur.
Red Adair