Avatar billede starball Nybegynder
21. september 2011 - 19:15 Der er 4 kommentarer

Pakard Bell Recovery: Vent (et øjeblik..)

Jeg begyndte at få nogle problemer på min notebook som er af mærket pakard bell idag.
Jeg var ikke i stand til at starte programmer, og internettet ville ikke oprette, jeg kunne ikke engag sætte den til det.

Så jeg besluttede mig for at gendanne systemet til det oprindelige, men nu har jeg snart ventet i 5 timer, og den siger stadig: ''Vent et øjeblik''

Der er nogle ''....'' efter der stadig bevæger sig, men kan det virkelig tage så længe?

Programmet anbefalede mig at indsætte et ''Netstik'' hvad det så end er. jeg tænkte det var en Lan-Forbindelse, men der er ikke rigtig nogen bedring..

HJÆLP
Avatar billede noltus Novice
21. september 2011 - 20:02 #1
Netstik er stikket til din oplader
Avatar billede claes57 Ekspert
21. september 2011 - 20:12 #2
typisk er 'vent et øjeblik' - '...' lavet med en gif - så den kører selvom maskinen i øvrigt er gået i stå med installationen.
Avatar billede starball Nybegynder
21. september 2011 - 21:00 #3
Hej, tak for svarene. Jeg lukkede min computer ned, jeg får nu beskeden:
BOOTMGA is missing

Jeg har kigget på nettet og er kommet frem til at jeg kan downloade nogle filer og brænde dem ned på en disk. Er der nogen der har erfaring på det område?
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2011 - 21:06 #4
"Jeg lukkede min computer ned, jeg får nu beskeden:
BOOTMGA is missing"
Det må være fordi maskinen prøver at boote fra windows. Du skal sætte den til at boote fra CD. Prøv, under start, at trykke på F11 eller F12, så får du nok en menu.