Avatar billede jyden8 Nybegynder
19. september 2011 - 15:15 Der er 2 kommentarer

Linksys E300 router

Har købt en Linksys E3000 router som jeg ikke kan komme ind i .Den siger at admin passwordet er ændret , jeg har så reesettet den via reset knappen men det hjælper  ikke Hvad gør jeg?
Avatar billede Mikkel2833 Nybegynder
19. september 2011 - 16:19 #1
Og du er med på at reset knappen skal holdes nede i 10 sekunder før det virker? Den skal ikke bare trykkes.

Hvordan prøver du at tilgå den? via browseren med http://192.168.x.x eller via installerings softwaren der fulgte med routeren?
Hvis du gør det via browseren, så prøv at kør den installations software, og så prøv at tilgå routeren igennem browseren bagefter!
Avatar billede jyden8 Nybegynder
21. september 2011 - 07:55 #2
den er sendt retur og har modtaget en ny som virker perfekt