Avatar billede ereoljo Nybegynder
03. august 2001 - 10:02 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

browse sig til en fil på sin harddisk

Er det muligt at lave en asp funktion, hvor i man får muligheden for at browse sig til en fil, når man derefter klikker på filen. så skal funktionen udfylde et felt med filens navn og pladsering(path). Hvis ja hvordan kan det laves og hvor kan jeg læse her om
Avatar billede bobbedude Nybegynder
03. august 2001 - 10:09 #1
Avatar billede runesoft Nybegynder
03. august 2001 - 10:18 #2
Mener du en fil på serveren, eller på klienten?
Avatar billede ereoljo Nybegynder
03. august 2001 - 10:20 #3
Det er en fil som ligger på serveren.
Avatar billede runesoft Nybegynder
03. august 2001 - 10:27 #4
Jo, det er muligt. Jeg har engang lavet noget lignende. Jeg ved desværre ikke hvor du kan læse om det:-(

Jeg har ikke lige tid nu, men min kode starter således:

    Set myFSO = CreateObject(\"Scripting.FileSystemObject\")
    Set myf = myfso.GetFolder(Path)
    Set myfc = myf.Files
    For Each myfile in myfc
Avatar billede ereoljo Nybegynder
03. august 2001 - 10:33 #5
ok runesoft. Det vil sige at man får muligheden for at browse sig til en fil ved hjæp af dit script.. Det lyder rigtig godt...
Avatar billede runesoft Nybegynder
03. august 2001 - 10:33 #6
Jeg skal nok vende tilbage senere :-)
Avatar billede burningice Nybegynder
03. august 2001 - 11:16 #7
http://www.aspadmin.dk/ kan du finde et script der kan det der du søger!!
Avatar billede ereoljo Nybegynder
08. august 2001 - 10:22 #8
Jeg vil gerne give runesoft,cyberfessor  nogle point.. Idet de har vist mig vejen. og Så vi kan få afslutet dette spørgsmål..  I øvrigt tak for jeres med virken.

Jeg fik løst mit problem med jeres hjælp.

kan i dele point, hvordan gør jeg dette???
Avatar billede runesoft Nybegynder
08. august 2001 - 14:02 #9
øhh...  jeg skal lige svare først da så :-), og det skal cyberfessor også, så vidt jeg kan se.
Avatar billede burningice Nybegynder
08. august 2001 - 17:27 #10
svar