Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
14. september 2011 - 21:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Er det muligt at gendanne sit OS, som den var for nogle timer, dage siden?

Hej

Som overskriften fortæller er det så muligt at gendanne sit os som det var for nogle timer eller dage siden?

Og hvordan?

MVH Christian
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. september 2011 - 21:17 #1
Ja via Windows Systemgendannelse som du finder via Start - alle programmer - Tilbehør - Systemværktøjer.
Avatar billede haverslev Novice
14. september 2011 - 21:18 #2
Du kan se på sys.gendannelse, det gan stille computeren som den var igår, flere dage siden osv.

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/system-restore
Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
14. september 2011 - 21:30 #3
Vil jeg på den måde kunne få en driver som blev slettet ved et uheld tilbage?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. september 2011 - 22:06 #4
Det vil jeg mene ja.
Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
14. september 2011 - 23:58 #5
Kan ikke gå på det trådløse net fordi denne driver mangler

microsoft ISATAP-netværkskort

er det noget du kan hjælpe med?
Avatar billede haverslev Novice
15. september 2011 - 08:59 #6
Gå i enhedshåndtering og find dit netværkskort - sikkert med gul udråbstegn.

H-klik på det og vælg fjern, genstart og lad windows selv finde og installere det igen.

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Open-Device-Manager
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. september 2011 - 10:36 #7
Eller se om slimdriverskan finde driveren til netkortet: www.driverupdate.net/download.php
Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
15. september 2011 - 15:40 #8
Hej benyttede SlimDrivers og fik hentet driverne, og det trådløse virker fint. Men der er stadig en gul advarselstrekant med et udråbstegn ud for Microsoft ISATAP-netværkskort.

Hvordan kan det være?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. september 2011 - 15:58 #9
Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
15. september 2011 - 17:43 #10
Kører med win 7
Avatar billede rozeroze Nybegynder
06. oktober 2011 - 13:55 #11
Er det også en måde at få et word-dokument tilbage på, som det var f.eks. kl. 8 i morges (før man ved en fejl kom til at skrive i det og gemme)?
Avatar billede vejmand Juniormester
06. oktober 2011 - 14:45 #12
rozeroze >> Nej, systemgendannelse påvirker ikke dokumenter, billeder og lign.
Avatar billede rozeroze Nybegynder
06. oktober 2011 - 14:55 #13
Tak for svaret! (øv, øv, øv)