Avatar billede Rohde88 Nybegynder
13. september 2011 - 18:21 Der er 13 kommentarer

Hei... Spørgsmål om facebook

Hej Har et stort problem... hjælp mig!!

når jeg kommer på facebook hjemmeside og vil logge ind så kan jeg godt logge ind men kommer på en side for annoncer og sådan, hvordan kommer jeg tilbage til min egen profil igen?

igår var det ingen problem men i dag kan jeg ikke komme på min mobil er jeg blokeret nogle dage eller?

hjælp søges!!

MVH Dennis Rohde

Email. drohde97@gmail.com
Avatar billede pstidsen Novice
13. september 2011 - 18:43 #1
Når du er logget ind, så prøv at gå til adresselinjen og skriv "www.facebook.dk" og så selvfølgelig enter.
Avatar billede Rohde88 Nybegynder
13. september 2011 - 18:52 #2
hjælper ikke har jeg prøvet... den viser denne side http://www.facebook.com/advertising/
Avatar billede pstidsen Novice
13. september 2011 - 18:57 #3
Jeg kan bare trykke på "Startside" og "Profil" kan du ikke det?
Avatar billede Rohde88 Nybegynder
13. september 2011 - 19:02 #4
Facebook-annoncer
Nå over 750 millioner mennesker der, hvor de skaber forbindelser og deler
Opret en annonce
or contact our sales team

det er det som står på min facebook når jeg logger ind... :(
Avatar billede pstidsen Novice
13. september 2011 - 19:05 #5
lav lige et screenshot og upload til f.eks. www.gupl.dk
Avatar billede Rohde88 Nybegynder
13. september 2011 - 19:23 #6
Kan være jeg ikke er så tjek på det her computer halløj hehe..
men kan hvertifald ikke få den til og virke eller ikke med det uploadfil...

lidt noget hø...
Avatar billede pstidsen Novice
13. september 2011 - 19:31 #7
1. Tryk på "PrtSc" (lige over "Enter")
2. Åben Paint
3. Tryk Ctrl+V
4. Gem filen et sted hvor du kan finde den
5. Gå ind på www.gupl.dk
6. Tryk på "Vælg..."
7. Vælg det rigtige billede
8. Tryk på "Upload de valgte filer"
9. Kopier det link som står midt på skærmen herind. F.eks. http://gupl.dk/65550/
Avatar billede Rohde88 Nybegynder
13. september 2011 - 19:47 #8
http://gupl.dk/65509/

så bare lig det ind på adressesiden eller?
Avatar billede pstidsen Novice
13. september 2011 - 19:52 #9
suk...

det er selvfølgelig HELE siden du kan tage et screenshot af..
Avatar billede Rohde88 Nybegynder
13. september 2011 - 20:04 #10
jeg er ked af det hehe. men er bare kok
er god til og lave mad og sådan... men til computer/bærbar der er jeg bare for dum kan åbne sider downloade osv. men det her går ikke hehe, så kan være jeg bare skal lave en ny profil....

eller kan du hjælpe mig hvis jeg giver dig min bruger og adgangskode?
Avatar billede pstidsen Novice
13. september 2011 - 20:06 #11
Kan du ikke få taget et screenshot af HELE skærmen?

Måske kan jeg hjælpe dig med dine login oplysninger. Hvis du vil (DET ER 100% DIT EGET VALG!!), så må du gerne sende dem til pstidsen@hotmail.com
Avatar billede Rohde88 Nybegynder
14. september 2011 - 15:29 #12
NU har jeg prøvet alt, og har kommet frem til at jeg på en eller mærkelig måde er kommet fra privat bruger og til ervervh bruger, hvordan kommer jeg tilbage til min gl. privat bruger igen?

hjælp!!
Avatar billede pstidsen Novice
14. september 2011 - 17:56 #13
Skriver du #12 på baggrund af det jeg har skrevet på mail eller har du også selv fundet frem til det? :)