Avatar billede Trez Seniormester
12. september 2011 - 22:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mister netforbindelse

Jeg har en Lenovo Ideapad Z560, den mister forbindelsen til internettet ca. 4-5 minut, det vare 5-10 sekunder så er der hul igennem igen, dette sker både med det trådløs og med kabel.

Jeg har lige opdateret driveren til både trådløs og alm. netværkskort (den gjorde det også før jeg opdaterede) og det hjalp ikke.

Hvad kan der ellers være galt?

Så vidt jeg kan se på de maskiner vi har i hytten er det kun min bærbar der er noget galt med.
12. september 2011 - 22:18 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Trez Seniormester
13. september 2011 - 04:30 #2
glemte jeg lige, Win7
Avatar billede Timoddk Nybegynder
13. september 2011 - 08:52 #3
Kunne det tænkes problemet måske lå i din switch/router.. Lyder lidt usandsynligt at både wireless og ethernet svigter på pc'en, på præcis samme vis.
Avatar billede Trez Seniormester
13. september 2011 - 20:05 #4
ok, prøver at finde en anden jeg kan prøve med og se om det virker :)
Avatar billede Trez Seniormester
15. september 2011 - 15:31 #5
det viste sig at vores isp havde en main switch der var fubar og det gik ud over hele bebyggelsen (1645 lejemål).

De fik den fikset og nu virker nettet igen som det skal.

Men tak for forsøget på at hjælpe, så læg et svar hvis I ønsker points da alt hjælp er prisværdigt.
Avatar billede Trez Seniormester
18. september 2011 - 12:07 #6
ok lader ikke til I vil have points, så lukker her.