Avatar billede kris75 Mester
09. september 2011 - 17:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nye Mac os X diske til en Powerbook G4

Hej
Jeg har lige købt en brugt Powerbook G4, men har åbenbart ikke fået de rigtige Mac OS X diske med. Jeg har formateret harddisken og kan nu ikke installere styresystem på den. Kan man købe dem over nettet og selv brænde dem via en windows maskine? Eller skal de bestilles et andet sted fra?
Det skal lige siges at det er min første Mac og jeg er helt ukendt på området.
På forhånd tak.
Avatar billede kris75 Mester
09. september 2011 - 17:43 #1
Eller har jeg andre alternativer som at købe et nyt styresystem. Vil gerne have gang i den :-) Det er en 1.67 GHZ maskine med 1GB ram.
Avatar billede kris75 Mester
14. september 2011 - 19:03 #2
Lukker her...
Avatar billede chrisser1234 Nybegynder
16. september 2011 - 16:47 #3
Hej, jeg lavet et torrent link af min mac os x tiger dvd, hvis det kunne friste. hvis du måske gider at give din mail adresse så kan jeg sende linket til dig (du skal bare vide at du skal bruge: utorrent til at downloade dvden. utorrent kan du finde inden på utorrent.com).
Avatar billede chrisser1234 Nybegynder
16. september 2011 - 16:56 #4
glemte lige at sige at du kan brænde den på en windows maskine via power iso (eller dit yndlings brænde program)men du skal selvfølgelig også bruge en dvd r til at brænde filen. du skal også lægge mærke til om dit disk drev (på powerbook`en) kan afspille dvd`er
Avatar billede kris75 Mester
16. september 2011 - 19:16 #5
Den er hermed sendt til dig.
Avatar billede chrisser1234 Nybegynder
26. september 2011 - 19:58 #6
virkede det?