Avatar billede Roa Nybegynder
08. september 2011 - 13:47 Der er 2 kommentarer

kan ikke skrive dansk og kan ikke skifte sprog

Hej Alle,
jeg har brug for hjælp til at komme til at kunne skrive "ÆØÅ"...etc i photoshop 5.5
Jeg kan IKKE vælge andre sprog en engelsk under settings:S
- jeg har været herinde og lure men er ikke kommet videre, desværre...

Jeg sidder med en studieversion og den er købt og sendt til mig i en kasse.
Avatar billede tobrukDk Novice
17. september 2011 - 01:27 #1
prøve at hent den fra nette altså http://www.adobe.com/dk/downloads/

og så prøve at sæt den kode som du har fået med fra den kasse ellers prøve at crack den som du henter og dem den?.

Håber det kan hjælp dig! :)
Avatar billede Freebooter Nybegynder
28. september 2011 - 13:21 #2
Hej Roa

Der er to ting du kan prøve som det første:

1. Skift font - Det er muligt at du anvender en font der ikke indeholder æøå

2. Kontroller at du har dit keyboard sat til danst og ikke engelsk.

Hvis det ikke afhjælper problemet, har Adobe en lang liste over ting du kan forsøge:
http://kb2.adobe.com/cps/843/cpsid_84363.html

God fornøjelse!

Vh Brian