Avatar billede Michael-Vinge Novice
07. september 2011 - 16:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flere computerspil på samme CD.

Hej alle.
Jeg er blevet spurgt fra knægtens SFO om jeg kunne lave en cd-rom med nogle forskellige små spil, som de kunne installere på deres forskellige computere... Selvfølgelig vil jeg det - Men så sad jeg og tænkte på om det måske var sådan at man kunne lave en CD, hvor de 6-7 forskellige spil var preinstalleret eller lign. så man kun skulle lave 1 installation pr. maskine, kan godt se at i SFO og børnehave regi, at der kommer man til at skulle installere de spile på mange maskiner, mange gange..
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2011 - 20:40 #1
hej di spil hvor meget fylder det af kg/kb ??? er det store spil som simps og GAT ??? eller er de spil som der likker inde på windows xp (7-kabale) eller (Dam ) eller (Hjerterfri) eller (Minestryger)eller (Pinball) eller (Spar trumf ) eller (Backgammon ) eller (Edderkop) eller (Hjerterfri) eller (Napoleon) eller (Reversi )  jeg har nogle gamle dos spil på cd  MEN ved ikke om de dur til windows xp eller windows vista eller windows 7 ???  eller kan de spille over oline http://www.dr.dk/b/Oline/forside.htm
Avatar billede Michael-Vinge Novice
08. september 2011 - 10:52 #2
Der er ca 8 spil, som tilsammen fylder omkring 300 MB...
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2011 - 18:53 #3
ok nu når du installere så kan du vælge vor de skal installeres  de er av sat til at installeres på C//programmer  så kan du sæt dem til at pack ud på en usb eller cd/dvd så de er installeret på cd/dvd  så spilles spillet på dvdcd
Avatar billede Michael-Vinge Novice
31. oktober 2012 - 15:31 #4
Lukket