Avatar billede meggert Nybegynder
08. januar 2000 - 16:25 Der er 29 kommentarer og
4 løsninger

Logo til studenterinfo?

Hej, er der nogen grafiker-hajer, der har et godt forslag til et logo til www.studenterinfo.dk?
Bredde: max. 135 pixels
Gerne noget alternativt, men 'ren-liniet' design.
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
08. januar 2000 - 17:47 #1
Avatar billede fico Nybegynder
08. januar 2000 - 18:02 #2
http://www.fico.dk/studenterinfo.gif

DEtte er bare et lille hurtugt udkast....hvis du vil have noget ændre så skriv en kommentar.
Avatar billede meggert Nybegynder
08. januar 2000 - 18:15 #3
Cheers - Udemærkede forslag, men måske noget med en ikke-standard skriftype og lidt andre farver med noget mere spræl i (se bort fra farverne på nuværende site)
Avatar billede fico Nybegynder
08. januar 2000 - 18:38 #4
Mit er nu bare lavet i PSP og er derfor ikke der køneste.
Avatar billede klas Juniormester
08. januar 2000 - 18:47 #5
jeg tror også jeg vil prøve at bidrage . .vent lige lidt med at acceptere  :)
Avatar billede klas Juniormester
08. januar 2000 - 18:49 #6
jeg synes den farve i har på det nuværende site er helt ok . . mange kan lide blå  . . .
Avatar billede meggert Nybegynder
08. januar 2000 - 18:51 #7
prøv evt. at se øverste logo på http://hjem.get2net.dk/skjoldet/fatalerror/fatalerror.html som inspiration - men ikke kopi af det.
Ja farverne er måske ok, men der må gerne være lidt modspil til de blå...eller overbevis mig om det modsatte med et godt design ;o)
Avatar billede superagentdk Nybegynder
08. januar 2000 - 19:41 #8
Avatar billede klas Juniormester
08. januar 2000 - 19:53 #9
http://www.klas.dk/si/si.asp

Der er lidt bøvl med hjørner hvis det er en lys baggrund men det kan rettes alt efter hvilken baggrund der bruges
Avatar billede klas Juniormester
08. januar 2000 - 20:21 #10
så er det lille problem med hjørnerne lavet
Avatar billede klas Juniormester
08. januar 2000 - 20:23 #11
den der side henvender sig til studerende . . hovedsagen af mine besøgende på http://www.cosmic.dk er bes'gende . . skulle der så næsten ikke være et link fra dig til mig ?  :o)
Avatar billede klas Juniormester
08. januar 2000 - 20:23 #12
det med logoet skulle genentlig have været et svar
Avatar billede zane Nybegynder
08. januar 2000 - 22:09 #13
Prøv at vente til imorgen / mandag med at acceptere.

~zane~
Avatar billede skjoldby Nybegynder
08. januar 2000 - 22:12 #14
Hey meggert.
Jeg siger tak fordi du brugte mit link som inspirationsreference. Det er altid fedt med noget anerkendelse. Jeg ved ikke om det var dig, for et stykke tid siden kontaktede mig pr. telefon. Hvis det var det, kan jeg sige, at jeg har ændret mening. Du kan lige kontakte mig på lars@skjoldet.dk

Avatar billede superagentdk Nybegynder
08. januar 2000 - 22:30 #15
Hov, ved mit logo står det
stundenterinfo
og ikke
studenterinfo..

øv, jeg laver det lige om!
Avatar billede goofy Nybegynder
09. januar 2000 - 00:08 #16
M.Eggert: Giv mig din mail-adr. så skal jeg sende et enkelt og stilrent forslag som færdig .gif.
Avatar billede klas Juniormester
09. januar 2000 - 00:25 #17
hvorfor ikke vise det herinde?  så kan vi andre også få lidt inspiration hvis det er noget godt :)
Avatar billede superagentdk Nybegynder
09. januar 2000 - 11:13 #18
Avatar billede meggert Nybegynder
09. januar 2000 - 12:09 #19
Goofy, hvis du hellere vil sende det direkte til mig kan du anvende meggert@get2net.dk
Avatar billede meggert Nybegynder
09. januar 2000 - 12:12 #20
På opfordring af zane giver jeg den lige til mandag med og ser, om der dukker andre gode forslag op.
Avatar billede goofy Nybegynder
09. januar 2000 - 18:26 #21
klas: Jo men jeg har p.t. ingen website kørende, hvor jeg kunne lægge mit forslag hen.
meggert: fik du min mail med attachede giffer ? Jeg har fornemmelsen af, at noget gik galt ?
Avatar billede meggert Nybegynder
09. januar 2000 - 18:40 #22
Goofy: jo tak jeg har få dine giffer og set dem igennem. Tak skal du have.
Jeg holder som sagt 'åbent' til mandag for at se evt. andre forslag.
Avatar billede klas Juniormester
09. januar 2000 - 18:44 #23
>>>Goofy  jeg kan lave et sted du kan uploade hvis du er intereseret
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
09. januar 2000 - 19:29 #24
goofy>>Så send det til mig, så skal jeg hoste det ;-)
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
09. januar 2000 - 19:30 #25
Skriv tíl mig på klj@johansen-design.dk
Avatar billede klas Juniormester
09. januar 2000 - 19:40 #26
meggert  - -  du skriver egentlig at vi skal se bort fra det nuværende design . .kommer der da et nyt ? hvis ja kan vi så ikke få lidt info om de så man kan tilpasse logoet til det
Avatar billede meggert Nybegynder
10. januar 2000 - 09:42 #27
Klas: det var derfor jeg beskrev stilen som 'ren-liniet' men gerne med lidt spræl/varme farver. DEt endelige design kan jeg endnu ikke sige noget om - det ligger først fast om et par uger. Sorry.
Avatar billede zane Nybegynder
10. januar 2000 - 23:18 #28
Sorry, jeg har ikke haft tid, jeg har ellers en rimelig god ID.

:.(

~zane~
Avatar billede meggert Nybegynder
10. januar 2000 - 23:21 #29
Zane: hvad hvis jeg giver det en dag mere? Ellers mail mig det på meggert@get2net.dk, ok?
Avatar billede superagentdk Nybegynder
11. januar 2000 - 13:28 #30
Hvad for et vil du bruge??
Avatar billede meggert Nybegynder
11. januar 2000 - 14:01 #31
Jeg kunne desværre ikke bruge nogen af dem, men takker for inspirationen med mine points.
Avatar billede klas Juniormester
11. januar 2000 - 16:14 #32
ok . .  sig evt. til hvis du har et specielt ønske med nogle ideer . . så vil jeg godt hjælpe hvis jeg kan
Avatar billede meggert Nybegynder
11. januar 2000 - 16:20 #33
Klas: det skal jeg nok