Avatar billede escape4ever Novice
06. september 2011 - 09:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

google chrome kan ikke læse præference

hey hver gang jeg starter mit chrome op siger den, den ikke kan læse mine præferencer, har tjekket på google efter løsninger men der er ikke så meget hjælp til windows.

styresystem: Windows 7
Google Chrome Version: 13.0.782.220
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
06. september 2011 - 09:19 #1
Jeg har også haft det problem.

Jeg fjernede chrome og geninstallerede den, hvorefter den kørte som smurt.

Havde mistanke om at det var et plugin der ødelagde den, men fandt aldrig ud af hvilken. Efter geninstallering, proppede jeg de samme plugins på igen uden problemer.

Jeg ved det er et fesent svar, men det løste mit problem :)

Henrik
www.apptester.dk
Avatar billede escape4ever Novice
06. september 2011 - 09:35 #2
har prøvet at afinstallere og installere igen, men den bliver ved med at sige det desværre :(
06. september 2011 - 10:04 #3
Prøv at opstarte [Chrome] med "HøjreMusseTast - Kør som Administrator..." ?!?
Avatar billede escape4ever Novice
06. september 2011 - 10:09 #4
det virker og så alligevel ikke

hvis jeg køre som admin kommer popupen ikke der siger den ikke kan læse det, men der kommer stadig en advarsel nede i højre hjørne om en fil er beskadet og den ikke kan læse det.
Avatar billede escape4ever Novice
06. september 2011 - 10:12 #5
den siger der er noget galdt med min default og jeg skal køre chkdsk men det virker heller ikke
06. september 2011 - 10:17 #6
Avatar billede escape4ever Novice
06. september 2011 - 13:15 #7
det virkede heller ikke
Avatar billede escape4ever Novice
02. november 2011 - 10:02 #8
fandt selv svaret, skulle ind og slette en fil i en mappe så gad den virke.
men tak for svarene.
Avatar billede LuBroZz Praktikant
10. oktober 2012 - 15:38 #9
Hvilken fil i hvilken mappe for jeg har samme problem :(