Avatar billede xxbs Nybegynder
05. september 2011 - 17:51 Der er 1 løsning

Mus : Scroll styrer lydstyrken

Hej Eksperter.
Jeg har et spørgsmål.
Vi har været igang med at male kontoret, og har haft computerne slået fra.
Men så her igår da jeg satte min fars til, ville hans mus ikke scrolle, den justere i stedet lydstyrken.
før virkede det fint.
Hvordan kan det være ?
Det er en AGK 10323 Wireless Laser Mouse.
Der er ikke installeret nogen driver, da det er en plug'N'play mus.
Styresystemet er Win7 64bit
Mvh Benjamin
Avatar billede xxbs Nybegynder
05. september 2011 - 18:13 #1
Løsningen er fundet, man skal tage batteriet ud af musen, tage usb'en ud, sætten usb'en i igen, og så derefter sætte batteriet i, og så virker den som før :)