Avatar billede ataxx Nybegynder
05. september 2011 - 08:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udtræk af kalender data fra exchange

Hej eksperter

Jeg har en exchange 2007 server, hvor jeg gerne vil trække kalenderdataen ud for vores mødelokaler (som er oprettede som room mailboxes) via en alm. asp side.

Det skal bruges til en infoskærm i vores reception, hvor der så skal være en liste med vores 5 mødelokaler og hvornår de er optaget.

Jeg har googlet efter en løsning, men kan simpelthen ikke finde noget der virker, jeg har lidt fundet ud af at det måske kan gøres ved at tilgå OWA'en via ASP koden, men jeg har heller ikke kunnet få det til at virke - kan I hjælpe?
Avatar billede glajse Nybegynder
19. februar 2012 - 00:05 #1
Har du nogensinde fundet en løsning til dette??

Sidder med fuldstændigt det samme problem...
Avatar billede ataxx Nybegynder
20. februar 2012 - 16:44 #2
Hej

Ja jeg fandt en løsning. Den er ikke 100% endnu, og jeg kan desværre heller ikke helt hjælpe dig.
Jeg har fået en stump .net kode af en ven, som gør det jeg skulle bruge.
Derudover krævede det så at man tillod impersonate på exchangeserveren.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig mere end det :(

/Rune