Avatar billede stigc Nybegynder
02. august 2001 - 21:56 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

grafik til fodboldsite...

jeg skal have lavet lidt lækkert layout til en side:
ser her: http://hjem.get2net.dk/stig_christensen/Image1.gif

Designet i siderne og for oven og ned til og med bjælken \"Forside - kupon nummer 3\" skal ikke ændres.
Det er indholde i midten der skal ændres lidt. Der skal være noget grafik der beskriver en spillerunde på 14 uger og der angiver hvor langt man er kommet. Ydermere nogen hurtige links, og til sidst en til mange nyheder....

Hvordan det skal udformes ved jeg ikke. Men flot skal det være :)

Sitet er et sted hvor man kan spille mod hinanden på ugens tipskupon.

Avatar billede flash_gordon Nybegynder
02. august 2001 - 22:00 #1
Dette spørgsmål hører hjemme i freelance katagorien.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2001 - 22:08 #2
1000 point? - nu tager det sgu overhånd!

Sæt det lige ned til noget realistisk...
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
02. august 2001 - 22:09 #3
realistisk, 1000 points er da ikke så meget for et fuldt layout...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2001 - 22:11 #4
1000 point er meget efter Eksperten målestok. 60 point er standard for en svær opgave. dermed må bare 100 være nok til en næsten UMULIG opgave.

Skal der mere til, mener jeg man skal over i kontanter. Så er vi ude i en freelance opgave.
Avatar billede stigc Nybegynder
02. august 2001 - 22:13 #5
jeg har lige svaret på et spørgsmål på 300 point, det tog mig 5 minutter. Statdigvæk 1000 point til dem der laver flot grafik til mig, det kan vel tage et par timer...
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
02. august 2001 - 22:13 #6
Eksperten er jo ment som et sted at hente hjælp, til problemløsninger og ikke fulde løsninger, så hvis han skal ha et fuldt layout, skal han da enten betale som du siger eller også skal han pose points ud.... bare min mening
Avatar billede stigc Nybegynder
02. august 2001 - 22:15 #7
jeg skal ikke have lavet et fuldt layout, der bliver da hele tiden spurgt om logo\'er mm. Jeg skal have tegnet nogen bokse, og et \"runde-meter\". Er det for meget at forlange?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2001 - 22:18 #8
stigc, 300 point er da også liiige i overkanten for et 5 minutters svar :)

Jeg vil ikke igen ind i en lang diskution om meningen med Eksperten.

Jeg forholder mig bare til det faktum, at pointgivning på Eksperten er ved at tage overhånd. Mange snakker om \"pointinflation\". Spørgsmål til 1000 point er uanset spørgsmålets omfang benzin på inflationsbålet...
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
02. august 2001 - 22:18 #9
ikke for de 1000 points (:, sidder bare og kommentere nanoq\'s kommentar
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2001 - 22:19 #10
stigc, du vil ikke få flere svar til 1000 point, end du ville få til f.eks. 100 eller 150 point. Det er de erfaringer jeg har gjort mig. Og specielt ikke når opgaven ikke er større end den du stiller :)
Avatar billede stigc Nybegynder
02. august 2001 - 22:30 #11
jo for jeg gidder ikke have svar for små drenge der laver grim graik, fordi de lige har lært at bruge et tegneprogram. Jeg vil have noget pænt grafik, og der må gerne bruges flere timer på det. Derfor virker 100 point ikke her.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2001 - 22:33 #12
Jeg betragter nu ikke mig selv som en lille dreng. Jeg vil selv komme med et bidrag. Dog ikke før i morgen, da jeg er på vej i seng.

Skulle du gå hen og vælge mit bidrag, vil jeg dog ikke modtage mere end max. 200 point for det.

Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
02. august 2001 - 22:33 #13
stigc> er du på icq? nr.?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2001 - 22:35 #14
stigc, de seriøse der virkeligt KAN lave grafik, plejer ikke være så pointliderlige, at de laver det pga. stor pose point. De gør forsøget fordi de ser en udfordring på deres kunnen. Det er de useriøse der lægger uprofessionelle svar, fordi de bliver lokket af en stor sum point. :)
Avatar billede stigc Nybegynder
02. august 2001 - 22:36 #15
nanoq>> du følger ikke selv de foreskrifter du kommer med til mig:

(1000 point er meget efter Eksperten målestok. 60 point er standard for en svær opgave. dermed må bare 100 være nok til en næsten UMULIG opgave.

Skal der mere til, mener jeg man skal over i kontanter. Så er vi ude i en freelance opgave. )

her opretter du et grafik-spm: til 500:
http://www.eksperten.dk/spm/74431

Her svarer du med et link, og tjener 400:
http://www.eksperten.dk/spm/94083

FY skamme!

Avatar billede stigc Nybegynder
02. august 2001 - 22:38 #16
lalulala_lalalala  >> Desværre, men du kan skrive på stigc@get2net.dk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2001 - 22:43 #17
stigc, jeps... jeg opretter et grafikspørgsmål til 500 kroner. Jeg beder om et komplet layout.

Idag beklager jeg, at jeg lagde så mange point i det. Det er først inden for de sidste par måneder jeg er blevet et brokhoved.

Grunden til det er, at jeg synes det specielt inden for de sidste par måneder har taget overhånd med point.

Vedr 94083. Jeps... Jeg svarer på alle spørgsmål, jeg KAN svare på. Uanset pointmængde. Jeg pointerer også, at jeg synes det var lige lovligt mange point. Og jeg ville glædeligt give ham de 340 tilbage.

Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2001 - 22:46 #18
Men jeg kan egentlig ikke se hvad der er galt i at tage de point folk giver for et spørgsmål. Det er vel ikke mig fejl, at folk opretter et spørgsmål til 400 point, selvom det kun er 30 eller 60 værd?

Som sagt vil jeg til enhver tid svare på dem hvis jeg kan. Lige som jeg også vil svare på spørgsmål til 5 point. Men jeg vil også til enhver tid påpege at jeg synes der er givet for mange point.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2001 - 22:47 #19
Hmmm... nu synes jeg egentlig dit spørgsmål er blevet grumset urimeligt meget til af denne debat.

Jeg synes du skulle lukke det, og oprette et nyt.

(gerne til færre point, men det er naturligvis op til dig) ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2001 - 22:57 #20
Kommentar fra stigc
02/08 2001 22:52:13    nanoq  >>
100 point, det her spm må være umuligt :)  <- skal jeg gentage mig selv? - det er vel ikke min skyld, at folk giver 100 point for et simpelt spørgsmål...

Men jeg påpeger det, når jeg synes pointstørrelsen er helt urimeligt høj.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2001 - 22:59 #21
Jeg har svært ved at se hvad du har så ondt i røven over. Det eneste jeg gør er at påpege jeg synes der er givet for mange point i dette spørgsmål.
Avatar billede stigc Nybegynder
02. august 2001 - 23:21 #22
nanoq >> Hvor blev det spm egentlig af?

Jeg syntes bare det er skægt at du ikke påpeger at 100 er for højt, når du selv svarer på det.
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. august 2001 - 23:50 #23
Jeg har ikke tid til at lave et komplet site til dig, men hvis du har noget grafik du gerne vil have lavet, og ved hvad du vil have, så laver jeg det gerne til dig, også selvom der ikke falder point af, grafik er nemlig sjov.

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede stigc Nybegynder
03. august 2001 - 00:09 #24
bufferzone  >> Det var sku\' positivt. Meget rart. Som du kan læse i indledning handler det om at strukturere en række nyheder, og et tidslinie der viser et 14 ugers forløb. Dette skal passe ind i omgivelser, som du kan se på billedet ( som består af siderene og toppen).

Har du mod på ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. august 2001 - 08:43 #25
Kikker lige på det i løbet af weekenden
Avatar billede maniacdog Nybegynder
03. august 2001 - 12:28 #26
Endnu en gang giver jeg fuldt støtte til nanoq...Det her er godt nok ALT for meget.
jeg vil måske (afhængig af spørgsmål etc.) gå med til MAX. 200 point. Som nanoq allerede har sagt, så er 60 point for en svær opgave og det er altså ikke svært og klaske lidt grafik sammen der ser godt ud.
Avatar billede stigc Nybegynder
24. august 2001 - 14:35 #27
lukker og rykker et par pladser op :)