Avatar billede ninsen89 Nybegynder
01. september 2011 - 12:28 Der er 6 kommentarer

"det opstod en fejl i scriptet - 1 syntacks fejl" - hvad menes?

Hej

Hver gang jeg søger på google.com, så kommer der bagefter en boks frem som siger: "Der opstod en fejl i scriptet på denne side" + 1 syntaksfejl.
Hvad menes? og hvorfor kommer den hver gang man søger på google. Det er virkelig irriterende og så skal man trykke på 'ja' knappen 10 gange før den forsvinder!

Nogen forslag?
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
01. september 2011 - 13:18 #1
Kunne måske være noget virus ligende noget.

Hvis det er javascript så plejer man at have mulighed for at slå fejlen fra ved at klikke i en checkboks anden gang fejlen vises så den ikke kommer mere.

Ellers prøv engang i en anden browser eller prøv og deaktiver dine plugins/extensions.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2011 - 13:23 #2
hvis du ikke selv udvikler kode (og vil se fejlkoder) så slå dem fra. I Internet Explorer er det Funktioner/internetindstillinger - fanebladet avanceret - sæt hak i Deaktiver script-fejlfinding (anden) og Deaktiver script-fejlfinding (Internet Explorer)
lidt længere ned fjerner du hak i Vis en meddelelse om hver scriptfejl og Vis meddelelser om uskadelige HTTP-fejl.

Så skulle den være på plads.
Avatar billede ninsen89 Nybegynder
01. september 2011 - 15:26 #3
Tusind tak !
Avatar billede ninsen89 Nybegynder
01. september 2011 - 15:59 #4
Nu har jeg gjort det, og genstartet, men den gør det stadig?
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
01. september 2011 - 16:30 #5
Prøv og kør noget antivirus.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2011 - 18:35 #6
tøm IE's cache: Funktioner/internetindstillinger - fanebladet Generelt
klik på Slet...
Der skal være hak i to to øverste (Bevar data... / midlertidige internet...)
og klik så på slet.