Avatar billede ninsen89 Nybegynder
01. september 2011 - 10:21 Der er 7 kommentarer

Programmer vil ikke åbne, når man trykker på dem + alle ikoner er nu af adobe reader

Hej

Jeg tror min computer blokerer for nogle programmer. Jeg har førhen haft itunes, adobe reader og picasa, men nu vil ingen af programmerne åbne, når man klikker på dem. Når jeg prøver at downloade programmerne på ny gør computeren det som den plejer, men der er stadig ingen "kontakt" til prgrammerne, når man klikker på dem. Hvordan kan det være?

En anden ting ved min computerer at alle ikonerne på skiveborder pludselig har ået adobe readler logoet som ikon og nu vil de heller ikke åbne, når man trykker på dem.
Det skete ved at jeg højreklikkede på adobe reader ikonet og under 'åben med' valgte jeg standdardprogram og trykkede OK og vupti så gik der noget galt.

Har i et bud på problematiken og hvad jeg kan gøre?
På forhånd tak.
Ps. har windows 7
Avatar billede pstidsen Novice
01. september 2011 - 10:29 #1
Systemgendannelse til seneste punkt hvor det fungede ;)
Avatar billede ninsen89 Nybegynder
01. september 2011 - 12:04 #2
Tak du har nok ret. Hvordan er det, man gør det?
Avatar billede ninsen89 Nybegynder
01. september 2011 - 12:19 #3
Ahh nu fandt jeg det - tusind tak!
Avatar billede ninsen89 Nybegynder
01. september 2011 - 15:51 #4
Nogen der så ved, hvorfor itunes og adobe reader ikke vil åbne og når man downloader programmerne på ny er der stadig ingen "kontakt" til programmerne?
01. september 2011 - 16:47 #5
Du bør/skal sansynlig rigtig afinstall omtalte programmer først!
Brug evt. http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Derefter nyeste program pakke...
Avatar billede pstidsen Novice
01. september 2011 - 16:50 #7
#6 var postet forkert. UNDSKYLD! :-)