Avatar billede petert Forsker
01. september 2011 - 10:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken belastning kan man trække over PEO (power over ethernet)

Hej Jeg skal forsyne et lille print via mit netkabel PEO (power over netkablet)
Enheden er 12V men hvormange A kan jeg forsyne over netkablet.
tillægs spm. er der nogle der kender formlen til at beregne, hvad man kan trække over netkabler (kat 5E eller højere)
Jeg mener V,A og længde af netkabel

Mvh
Petert
Avatar billede swiatecki Novice
01. september 2011 - 11:54 #1
Har du kigget på http://en.wikipedia.org/wiki/Power_over_Ethernet ?

Det kommer an på hvilken switch du har
Avatar billede k_la Nybegynder
01. september 2011 - 20:23 #2
POE er 48 V /350 mA på de fleste enhedder - så du kan ikke direkte forsyne printet
Avatar billede petert Forsker
10. oktober 2011 - 11:01 #3
Tak for hjælpen læg et svar så jeg kan lukke dette
MVH
Petert
Avatar billede petert Forsker
24. oktober 2011 - 08:53 #4
Jeg lukker dette
Tak for hjælpen
Petert