Avatar billede graphicpoint.dk Nybegynder
31. august 2011 - 23:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejlkode i Wordpress

Hey,
jeg får denne fejl på mit website, som er en Wordpress installation...

Warning: file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(../../../../wp-load.php) is not within the allowed path(s): (/home/web/web76218:/var/tmp:/usr/local/lib/php:/usr/local/share/pear) in /usr/home/web/web76218/site/wp-content/themes/gentleman/includes/loop-get-posts.php on line 2

Nogen der kan afhjælpe denne fejl? Jeg har googlet efter en løsning, men kan ikke finde noget.

Se fejlen på http://www.in2web.dk/site/
(Scroll en smule ned, og fejlen kommer frem)

På forhånd tak
-Lars
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
31. august 2011 - 23:15 #1
Det er ikke en fejl, der står Warning. Altså er det bare en advarsel.

Du kan fjerne den at sætte et snabel af foran kommandoen, altså:

if (@file_exists(.....)) på linje 2 i den fil du selv kan se

Meddelsen handler om at filen muligvis eksistere, men grundet at der er begrænset adgang til kun en del af serveren kan det være den er der alligevel
Avatar billede graphicpoint.dk Nybegynder
01. september 2011 - 09:22 #2
Super godt... Det virker bare! Tusind tak!!

Læg gerne et svar til point :-)
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
01. september 2011 - 09:32 #3
Svar her :)