Avatar billede bazzoooo Nybegynder
31. august 2011 - 20:19 Der er 9 kommentarer

Feedback på website

Hej Eksperter,

Jeg har min hjemmeside www.bazzo.dk og vil gerne hører hvad I/DU synes om siden, er det noget du ville bruge? Hvad kan laves om, hvad kan blive bedre?

Tager imod alt kritik, så bare skriv løs.

1000 tak på forhånd.
Avatar billede kjeldsted Novice
31. august 2011 - 20:35 #1
ALT for mørk til mig... Det hele er jo sort... Eller meget mørkt gråt.

Lidt nuancer i det ville være fint. Fx. en meget lysere farve (evt. en lys grå) med lidt variation, så den ikke blot bare en ensfarvet, ville pynte utroligt meget. Ellers dejligt simpelt. Og det varmer at se :)
Avatar billede bazzoooo Nybegynder
31. august 2011 - 20:43 #2
Har lavet den lidt lysere nu :D
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2011 - 20:49 #3
Ja, jeg synes den har skiftet farver en del gange nu. :)

Den mørke var også for mørk efter min smag. Da den var lys og med blå nuancer kunne jeg bedst lige den. Lige nu er den lys med grå farver, og den virker lidt mere kedelig.

Under Gallery når jeg klikker på et billede, så har du to bokse, der er lidt forskudt i forhold til hinanden. Den nederste boks er har 5 pixel mere til venstre siden mens den kun har 3 pixel til højre. Hvis de kunne blive centreret i forhold til hinanden ville det se bedre ud. Evt. gøre dem lige bredde.

Under Home -> Preferences, har du to input felter til højde og bredde. Dem ville jeg nok også have så de flugtede i højre og venstre side.

Ellers ser siden meget lækker ud.
Avatar billede pstidsen Novice
31. august 2011 - 22:48 #4
Måske skulle du fjerne "Site Language" indil der rent faktisk var nogle valgmuligheder :)
Avatar billede Uniku Nybegynder
02. september 2011 - 09:40 #5
Når nu det er en tjeneste hvor man kan uploade sine billeder, bør I have et billede på Jeres forside, der viser hvad tjenesten drejer sig om.

Siden er som sådan dejlig enkel, men uden billed tror jeg der er mange der blot vil klikke væk igen, da man ikke altid gider at sidde og læse teksten...
Avatar billede mikaelch Novice
04. september 2011 - 05:09 #6
enkel billeder på siden forsiden og gerne også undersider

hvor er betingelserne vedr billedet hosting på siden
Avatar billede PhillipDyhrHobbs Nybegynder
25. oktober 2011 - 13:19 #7
Hello,
Here is the video feedback I made you:
http://www.youtube.com/watch?v=9AMidpbwQDA

Best Regards,
Phillip Dyhr Hobbs
CEO of Your Virtual Ninja Ltd.
--------------------------------
Black-Belts at solving your online business problems
http://www.your-virtual-ninja.com

If you think it's expensive to hire a professional to do the job, wait until you hire an amateur.
Red Adair
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 17:49 #8
Hi...

Nice you take the time to provide feedback. It's just too bad that your feedback is as bad as your thoughts about the website. It doesn't MATTER ANYTHING to make a video where you just smear a page. Come with some constructive criticism, the Web administrator can use to make his site better. You doesn't help him then you say it's crap!

Btw, this forum is Danish and therefore should be discussed in Danish..
Avatar billede PhillipDyhrHobbs Nybegynder
25. oktober 2011 - 18:08 #9
Thankyou for your insight :)