Avatar billede enur25 Nybegynder
31. august 2011 - 19:28 Der er 7 kommentarer

Hvor kan jeg leje et glidecam

Hej,

Er der nogen der ved hvor jeg kan låne eller leje et glidecam? Står nemlig og skal tage en video til et projekt jeg har.

Mvh
Rune
Avatar billede kjeldsted Novice
31. august 2011 - 20:40 #1
Prøv at snakke med FilmGEAR, The Company, måske og Red Rental (tidligere Gubbi) eller Twentyfourseven.

Bare et par forslag. Men du skal nok regne med at du bliver nødt til at ringe til dem. Selvom det ikke er nævnt på web kan det stadig godt være de ligger inde med det.
Avatar billede foodear Praktikant
01. september 2011 - 09:39 #2
Avatar billede enur25 Nybegynder
03. september 2011 - 13:27 #3
Er der ikke nogen der ved hvor jeg kan leje et gratis :)
Avatar billede kjeldsted Novice
03. september 2011 - 21:33 #4
Jeg tror nok lige først du finder din ordbog frem og slår ordet "leje" op.
Og nej. Gu' er der da ikke nogen der bare låne film udstyr ud til gud og hver mand.
Avatar billede foodear Praktikant
04. september 2011 - 09:14 #5
Og priserne jeg linkede til i #2 er da ikke dyre !! Det er jo proff grej.
Avatar billede kjeldsted Novice
04. september 2011 - 22:11 #6
Enig foodear. Jet var faktisk overrasket over at prisen hos dem på glidecam ikke var højere. Det er kun dyrt hvis det skal bruges i flere måneder. Men så bør man overveje at købe i stedet.
Avatar billede foodear Praktikant
05. september 2011 - 08:25 #7
Det kan være at enur25 er helt ude af denne tråd ? Hvis du bor i nærheden af Skive, kunne du jo prøve at tage kontakt til Twilight TV og spørge dem og de har noget grej du må "låne", de mangler iøvrigt altid frivillige til deres produktioner du kan kontakte dem her:

www.twilighttv.dk/

God vind med filmprojektet :-)