Avatar billede Loejes Nybegynder
31. august 2011 - 19:02 Der er 3 kommentarer

Mangler ny gamer pc

Hej allesammen!

Min stationære er for nyligt afgået ved døden og jeg står nu og mangler en ny ! Det skal lige siges med det samme at selvom jeg er gamer og har været det i MANGE år ved jeg absolut INTET om computere . Jeg ved at I gerne så jeg kom med et par forslag til noget jeg kunne købe og I så kunne vælge ud fra det, men ja.. jeg har ingen ide om hvad jeg skal lede efter. Den computer jeg lige har haft har jeg ALDRIG åbnet, bare ladet den køre sit og det er sådan noget jeg er ude efter. Kan selvfølgelig åbne og afstøve osv. men ikke noget med at skifte dele ud, tilføje, bytte rundt på ledninger, for så går det med garanti galt.
Desuden leder jeg efter noget der kører WoW og LoL på højeste settings og når engang D3 udkommer kunne det os være lækkert hvis det var højeste / eller tæt på højeste settings. Prisen retter sig vel derefter? Skal ikke ha' en vild og voldsom computer der kører ALT uden problemer.
Med det i tankerne ville jeg høre om der var nogen der havde nogle forslag til en computer til mig? En prebuilt eller en "vælg-dele-selv-og-få-den-tilsendt-samlet"? Hvorfra / mærke?
Hvis der var nogen der havde lyst til at give en lille hurtig hjælpende hånd med ville jeg sætte stor pris på det!
Mvh. Løje
Avatar billede tiger_dk Mester
31. august 2011 - 19:46 #1
På denne side www.sharkgaming.dk, har de har god service og rigtig god support ! De er meget behjælpelig ! De kan hjælpe dig,  lige den pc du kunne tænke dig og passer til dit behov på siden !!
Avatar billede Loejes Nybegynder
31. august 2011 - 19:54 #2
Kender du siden / butikken? Er det sådan man kan tage ned til butikken og snakke med dem om hvilken computer der passer bedst til hvad man nu vil bruge den til?
Avatar billede tiger_dk Mester
01. september 2011 - 22:34 #3
nej, jeg kender ikke dem i butikken, men står nemlig meget snart at skulle have en derfra. Nu ved jeg selvfølig ikke hvor du kommer fra, butikken ligger på Frederiksberg i København, jeg er helt sikkert på, at du bare kan tage ned og få en snak ! Ellers er de også meget behjælpig på live char, hvor man kan få en god snak med dem, de er f.eks også på facebook http://www.facebook.com/#!/SharkGamingDK