Avatar billede collina Praktikant
31. august 2011 - 15:08 Der er 2 kommentarer

Beskytte pdf eller word file online

Jeg skal give adgang til at læse en pdf eller word dokument online, og vil sikre mig, at det ikke kan printes, gemmes og i øvrigt deles.

Hvordan gør jeg det? Jeg har kigget på de muligheder Adobe og Word tilbyder med password beskyttelse, men det forhindrer ikke læsere i at gemme dokumentet og dele det med andre.

Hvordan med en online viewer, er det en mulighed?
Avatar billede vejmand Juniormester
31. august 2011 - 16:39 #1
Hvis det kan ses, kan det også printes. Man kan jo bare lave et skærm-print.........
Avatar billede falster Ekspert
31. august 2011 - 18:36 #2
Og hvis det kan ses i browseren er det vel også at finde et sted på pc'en i temporary-afdelingen.